زخم کاری سعادتمند روی صورت استقلال! | آوای استقلال
4
8 میلیاردی که می توانست کمپ حجازی را آباد کند بابت بدهی دود می‌شود؛

زخم کاری سعادتمند روی صورت استقلال!

  • کد خبر : 13453
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
زخم کاری سعادتمند روی صورت استقلال!
امروز مصطفی آجورلو و اعضای هئیت مدیره می توانستند جریمه 8 میلیاردی ناشی از سو مدیریت سعادتمند را خرج بازسازی کمپ ناصر حجازی کنند تا هر روز با بحران زمین تمرین مواجه نشوند، اما به واسطه تصمیمات غیر معقولانه دوره مدیریتی سعادتمند حالا باشگاه باید از محل درآمد ناشی از فروش مهدی قایدی باید 8 میلیارد ناقابل را دو دستی تقدیم طلبکار خلق شده از سوی سعادتمند کند تا خطری استقلال را تهدید نکند!

به گزارش آوای استقلال، انگار قرار نیست میراث مدیران ناکام استقلال به این زودی ها تمام شود، در شرایطی که هواداران باشگاه بزرگ استقلال به تازگی و پس از تغییرات مدیریتی اخیر اندکی رنگ آرامش را به خود دیده اند و از فضای پر تنش هفته های اخیر کمی فاصله گرفته اند، شاهد رونمایی از یکی از ده ها شاهکار خلق شده توسط احمد سعادتمند بودیم تا رقمی هنگفت بابت تصمیمات نادرست وی از خزانه باشگاه استقلال خارج شود.

جالب اینجاست مدیرعامل پیشین که خالق چنین شاهکاری در عرصه مدیریتی باشگاه بوده تا چند روز قبل از معرفی مدیرعامل جدید و اعضای هئیت مدیره به دنبال ورود مجدد به عرصه مدیریت بود! و خود را شایسته مدیریت در باشگاه استقلال می دانست اما تصمیم قاطع وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ممانعت از ورود مدیران شکسته خورده و ناکام به حوزه مدیریتی باشگاه استقلال، آبی پوشان را از یک فاجعه بزرگ دیگر نجات داد.

با این حال استقلال بابت میراث شوم مدیران ناکارآمد نظیر احمد سعادتمند همچنان درگیری هایی را خواهد داشت و مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید استقلال با توفیق اجباری پرداخت بدهی های دوران قبل باید کنار بیاید تا خطری باشگاه را تهدید نکند.اما بدون تردید هواداران بزرگ باشگاه استقلال این روزها را هرگز فراموش نخواهند کرد که بابت سو مدیریت افراد ناکارآمد، باشگاه مورد علاقه شان با چه بحرانی های ناخواسته ای رو به رو شد.

اما مساله مهم و ضروری این است که هواداران باشگاه استقلال لطمه جبران ناچذیری که احمد سعادتمند به پیکره استقلال را زد را هرگز فراموش نخواهند کرد، شاید سعادتمند همچنان ادعای علاقمندی به استقلال را داشته باشد اما هواداران باشگاه استقلال نه تنها چنین فکر نمی کنند بلکه نام وی را در زمره مدیران ناکارآمد در استقلال ثبت خواهند کرد چون با رفتارهای غیر مسوولانه و نمایش گونه خود در دوره کوتاه مدیریتی اش لطمه های بزرگی به این باشگاه وارد کرد که کوچکترین آن گرفتن یک جام از کلکسیون افتخارات استقلال است.

 

 

تصور کنید اگر شاهکار سعادتمند وجود نداشت امروز مصطفی آجورلو و اعضای هئیت مدیره می توانستند جریمه ۸ میلیاردی ناشی از سو مدیریت سعادتمند را خرج بازسازی کمپ ناصر حجازی کنند تا هر روز با بحران زمین تمرین مواجه نشوند، اما به واسطه تصمیمات غیر معقولانه دوره مدیریتی سعادتمند حالا باشگاه باید از محل درآمد ناشی از فروش مهدی قایدی باید ۸ میلیارد ناقابل را دو دستی تقدیم طلبکار خلق شده از سوی سعادتمند کند تا خطری استقلال را تهدید نکند!

ایکاش مدیرعامل سابق به واسطه این رفتارهای غیر مسوولانه و خسارت های هنگفتی که به باشگاه بزرگ وارد کرد برای همیشه سکوت اختیار می کرد و هر روز نمک به رخم هوادار نمی پاشید! میراث شوم دوران سعادتمند بیانگر یک حقیقت واضح است که مدیر پرسپولیسی سابق چه بلایی بر سر استقلال آورد و همچنان ادعای مدیریت این باشگاه را دارد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=13453

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.