ریگی؛ستاره ای که زود باید برگردد | آوای استقلال
1

ریگی؛ستاره ای که زود باید برگردد

  • کد خبر : 1937
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
ریگی؛ستاره ای که زود باید برگردد
مسعود ریگی در آسیا فاصله زیادی با فرم خوب خود در لیگ داخلی دارد. ریگی استقلال به ویژه مقابل الدحیل آن هافبک فعال و مطمئن همیشگی نبود

مسعود ریگی در آسیا فاصله زیادی با فرم خوب خود در لیگ داخلی دارد. ریگی استقلال به ویژه مقابل الدحیل آن هافبک فعال و مطمئن همیشگی نبود

هافبک استقلال در یکی از حساس ترین مقاطع فصل دچار افت کیفی شده و موضوع در دیدارهای اخیر برای تیمش بسیار گران تمام شده است.

مسعود ریگی، هافبک دفاعی استقلال که در دو فصل اخیر توانسته عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد، مدتی است که از فرم خوب خود فاصله گرفته و در شکست دیشب تیمش هم نقش زیادی داشت. در جریان شکست ۴-۳ استقلال مقابل الدحیل و در شبی که عملکرد ضعیف دفاعیِ آبی ها تمام زحمات خط حمله را به باد داد، مسعود ریگی روی دو گل حریف تاثیر مستقیم داشت و اگر این اشتباهات شکل نمی گرفت، آبی ها می توانستند سومین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیرند.

اشتباه اول ریگی نیاز به توضیح خاصی ندارد؛ پاس اشتباه و غیر قابل جبران شماره شش استقلال، توپی که مایکل اولونگا رسید و دروازه مظاهری که برای بار دوم باز شد. اشتباه دوم ریگی که اما شاید خیلی به چشم نیامد، روی گل سوم الدحیل رخ داد. ارسال بازیکن الدحیل از سمت چپ پس از طی کردن عرض زمین در جناح راست به معز علی رسید، کاپیتان الدحیل با یک پاس کات بک توپ را به داخل محوطه جریمه فرستاد و عبدالله الاحرق که مسعود ریگی او را یارگیری نکرده بود به راحتی گل سوم قطری ها را به ثمر رساند.

هافبک استقلال دیدار اول تیمش مقابل الاهلی را هم بدون اشتباه به اتمام نرساند و در گل دوم نماینده عربستان، روی دفع توپ اشتباه مسعود ریگی توپ به عمر السوما رسید و گل دوم الاهلی به ثمر رسید. تاثیر مستقیم روی نیمی از گل های خورده استقلال در آسیا نشان دهنده افت فاحش هافبک بی حاشیه آبی هاست و در این روزهای سخت که فرهاد و تیمش به تک تک امتیازات نیاز دارند، ریگی باید هرچه زودتر به فرم قبلی خود برگردد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=1937

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.