رونمایی از جدیدترین گزینه هدایت استقلال؛ پِتِف جانشین نکونام می‌شود؟ | آوای استقلال
0

رونمایی از جدیدترین گزینه هدایت استقلال؛ پِتِف جانشین نکونام می‌شود؟

  • کد خبر : 42533
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
رونمایی از جدیدترین گزینه هدایت استقلال؛ پِتِف جانشین نکونام می‌شود؟
مدیران باشگاه استقلال در حال رایزنی با ایویلو پِتِف هستند و مذاکرات با این سرمربی بلغارستانی برای جانشینی جواد نکونام مثبت پیش رفته است.

به گزارش آوای استقلال، استقلالی‌ها در شرایطی خود را برای جدال با الغرافه قطر آماده می‌کنند که وضعیت کادرفنی آبی‌پوشان پایتخت نامشخص است؛ هر چند که این روزها، تمرینات استقلال زیرنظر جواد نکونام در حال برگزاری است اما کسب تنها ۴ امتیاز در ۳ بازی ابتدایی فصل جدید و نمایش‌هایی که تماشاگرپسند نبوده، جایگاه نکونام روی نیمکت استقلال را متزلزل کرده و این سرمربی جوان اما باتجربه در حال هدایت‌شدن به سمت درهای خروجی باشگاه استقلال است!

مسئولان هلدینگ خلیج‌فارس که مالکیت باشگاه استقلال را برعهده دارند، در کنار مدیران ارشد این باشگاه برخلاف روزهای آغازین فصل جدید، حمایت قاطعی از جواد نکونام نداشته‌اند و چنددستگی به‌وجود آمده در مسیر حمایت از کادرفنی آبی‌ها نشان می‌دهد که نکونام برای ادامه همکاری با استقلال کار دشواری دارد؛ هر چند که باقی‌ماندن بیش از ۱٫۵ فصل دیگر از قرارداد او با آبی‌ها، کار مدیران باشگاه استقلال را برای قطع همکری با جواد نکونام دشوار کرده است.

پروژه عبور از جواد نکونام کلید خورد
اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال قرار بود روز گذشته تشکیل جلسه بدهند که حالا این جلسه به هفته پیش‌رو موکول شده است. در این میان گفته می‌شود که رایزنی‌ها برای انتخاب جانشین جواد نکونام آغاز شده و در حالی‌که مذاکرات با فرهاد مجیدی به سرانجام نرسیده، مدیران باشگاه استقلال به دنبال استخدام سرمربی خارجی هستند و بعد از کش‌وقوس‌های فراوان و طرح اسامی مختلف، گفته می‌شود که ایویلو پِتِف یکی از جدی‌ترین گزینه‌های هدایت استقلال محسوب می‌شود.

سرمربی روزهای خوب لودوگورتس، جدی‌ترین گزینه جانشین نکونام!
پِتِف که آخرین‌بار تجربه هدایت تیم یونورسیتاتئا رومانی را برعهده داشت، در تیم‌های مختلف از جمله لودوگورتس بلغارستان، القادسیه عربستان و دیناموزاگرب کرواسی تجربه سرمربیگری دارد و روی نیمکت تیم‌های ملی بلغارستان و بوسنی‌وهرزگووین هم نشسته است. بازخوانی کارنامه پِتِف نشان می‌دهد که این سرمربی ۴۹ ساله بهترین دوره فعالیت خود را در تیم لودوگورتس پشت سر گذاشته است؛ چرا که همراه این تیم توانست ۳ بار قهرمانی رقابت‌های باشگاه بلغارستان شود و ۲ دوره هم در جام حذفی این کشور مقام قهرمانی را به‌دست آورده است.

پِتِف با خاطراتی خوش از فوتبال بلغارستان و کرواسی به ایران می‌آید؟
ایویلو پِتِف که تجربه قهرمانی در سوپرجام فوتبال بلغارستان را هم در کارنامه‌اش دارد، در ۳۵ بازی تجربه حضورش روی نیمکت دیناموزاگرب کرواسی هم توانست میانگین ۲٫۱۱ امتیاز از هر مسابقه را به‌ثبت برساند که رکورد جالب‌توجهی محسوب می‌شود؛ هر چند که بهترین روند امتیازگیری او در دوره حضورش در تیم لودوگورتس که در ۳۹ بازی توانست ۲۶ برد به‌دست آورد! واسطه مذاکرات استقلال با پتف، ایجنت بوسنیایی‌ است که زمینه انتقال زیلیکیچ و کیوسفسکی به جمع آبی‌ها را نیز فراهم کرد. گفته می‌شود که هنوز مذاکرات به مرحله نهایی نرسیده و باید دید انتقال این سرمربی بلغارستانی به استقلال طی روزهای آینده رسمی خواهد شد یا خیر و آیا پِتِف جانشین جواد نکونام می‌شود یا پروژه همکاری او با آبی‌پوشان پایتخت نهایی نخواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=42533

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها