رونمایی از تیمی که فقط قهرمانی می‌خواهد و قهرمانانه وارد می‌شود | آوای استقلال
2
در همین هفته‌های ابتدایی فاصله امتیازی ایجاد کنید!

رونمایی از تیمی که فقط قهرمانی می‌خواهد و قهرمانانه وارد می‌شود

  • کد خبر : 41970
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
رونمایی از تیمی که فقط قهرمانی می‌خواهد و قهرمانانه وارد می‌شود
استقلال در هفته اول لیگ بیست و چهارم امروز به مصاف شمس‌آذر قزوین خواهد رفت و اولین بازی فصل خود را مقابل رقیبی قرار خواهد گرفت که تغییرات زیادی داشته، از رفت و آمد کادرفنی تا جدایی ستاره ها و کاپیتان تیم، آنها مرموز و غیر قابل پیش‌بینی هستند پس جواد نکونام و شاگردانش باید بدون دست کم گرفتن حریف به میدان بروند.

به گزارش آوای استقلال، جواد نکونام برای این بازی، نفراتی چون مهرداد محمدی را به دلیل محرومیت، گوستاوو بلانکو را بخاطر عدم ثبت قراردادش، گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ را به سبب عدم آمادگی کامل و ابوالفضل جلالی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. با این حال هنوز هم نفرات شایسته ای در اختیار نکونام قرار دارد تا دست پر از میدان خارج شوند.
استقلال پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشت و با حضور در اردوی تدارکاتی ترکیه و ریکاوری در تهران کار بدنسازی را تمام کرد، قطعا بدنها در هفته‌های نخست سنگین است اما اکثر بازیکنان استقلال سابقه طولانی مدت در لیگ برتر دارند و به تقسیم کردن انرژی و مدیریت بدن‌های خود به صورت کامل آگاه و مسلط هستند.
با توجه به تساوی روز گذشته پرسپولیس، هفته نخست لیگ فرصت مناسبی برای ایجاد فاصله دو امتیازی است، به ویژه اینکه سرخ‌ها هفته آینده باید به مصاف تراکتور بروند و می‌تواند در همین هفته‌های ابتدایی این فاصله امتیازی به عدد ۵ برسد و این یعنی یک شروع فوق‌العاده در لیگ برتر!
برای استقلال کسب ۳ امتیاز این مسابقه اهمیت بالایی خواهد داشت، از هفته آینده بازیکنان خارجی به تیم اضافه خواهند شد و با حداکثر نفرات به میدان خواهند رفت و کار ساده‌تری خواهد بود، اما در بازی امروز سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی – زبیر نیک‌نفس، علیرضا کوشکی، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی بازیکنانی هستند که احتمالا به میدان خواهند رفت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41970

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها