رونمایی از آقای شخصیت، بازی با فرزندان به جای تمرین با استقلال!/ کینه سکونشینی همچنان ادامه دارد | آوای استقلال
2

رونمایی از آقای شخصیت، بازی با فرزندان به جای تمرین با استقلال!/ کینه سکونشینی همچنان ادامه دارد

  • کد خبر : 22631
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
رونمایی از آقای شخصیت، بازی با فرزندان به جای تمرین با استقلال!/ کینه سکونشینی همچنان ادامه دارد
دروازه‌بان تیم سپاهان در حالی صحبت از شخصیت مربیگری می‌کند که خودش معنای آن را نمی‌داند.

به گزارش آوای استقلال، رشید مظاهری که نیم فصل دوم با کلی حاشیه از استقلال جدا شد و به سپاهان پیوست به جای اینکه تمرکزش را روی بازی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بگذارد بار دیگر حرف‌هایی زد که باعث خوشحالی دشمنان فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد. اگر چه مجیدی تا زمانی که چنین بازیکنان و برخی پیشکسوتان هستند نیازی به دشمن ندارد! اما اصل ماجرا چیست؟

مظاهری که در کلین شیت کردن در این فصل ناکام مانده است و تمرکزی ندارد، بعد از بازی سپاهان با پاختاکور ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تعریف و تمجید از مربیگری محرم نویدکیا پرداخت و گفت مربیگری علاوه بر علم و دانش نیاز به شخصیت دارد و نویدکیا این شاخصه را دارد. او تأکید کرد مشخص است که منظور او چه چیزی است.

این اظهارات کافی بود تا برخی‌ها بگویند مظاهری به نوعی شخصیت مربیگری مجیدی در استقلال را زیر سوال برده است. حالا که مظاهری قرار نیست در شرایطی که استقلال بازی‌های حساسی در لیگ برتر برای قهرمانی دارد و از قضا باید در هفته بیست‌وپنجم به مصاف سپاهانی برود که خودش درون دروازه قرار می‌گیرد، پس بهتر است برای آقای شخصیت یکسری مسائل یادآوری شود. مظاهری دو فصل پیش به استقلال آمد و قرارداد سنگینی بست، به طوری که در تمرینات و اردوهای استقلال روزی نبود که بازیکنان زمزمه کرده و غُر بزنند که چرا باید با مظاهری چنین رقمی قرارداد بسته شود. درگیری‌های متوالی او با مدیریت قبلی استقلال آنقدر زیاد بود که رسانه‌ها اگر روزی یک مصاحبه یا استوری از دروازه‌بان سابق استقلال نمی‌دیدند شک می‌کردند.

مظاهری به لحاظ اخلاقی هم تعادل ندارد، چرا که حتی با وکیل و مدیربرنامه‌های قبلی خودش هم به مشکل خورد و چند وقت پیش وکیل او مجبور شد یکسری از حقایق را درباره دروازه‌بان پرحاشیه سپاهان مطرح کند. در یکی از جلسات فنی استقلال در زمان سرمربیگری محمود فکری، او به خودش اجازه داد از تاکتیک‌های سرمربی ایراد بگیرد. او در ادامه در مهم‌ترین سفر استقلال به دوبی برای بازی با الهلال عربستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال را پای پرواز سرکار گذاشت و به خاطر پول نرفت.

مظاهری وقتی متوجه شد پیشنهاد درستی از پرسپولیس و سپاهان ندارد با پیغام به برادران مجیدی خواستار بازگشت به استقلال شد. مصاحبه‌های او و تعریف و تمجیدش از شخصیت مجیدی در رسانه‌ها موجود است و با یک سرچ ساده پیدا می‌شود. با شروع فصل، مظاهری رفتارهای عجیبی از خود نشان داد. او تصور می‌کرد دروازه‌بان شماره یک استقلال خواهد شد ولی مجیدی کسی نبود که به خاطر اسم‌ها به کسی بازی دهد. او در بیشتر مواقع از تمرینات به جای اینکه تمرکزش روی تمرین باشد دو فرزندش بازی می‌کرد. رفتارهای مظاهری به حدی کودکانه بود که بازیکنان متوجه این موضوع شده بودند و زیر لب زمزمه می‌کردند که چه زمانی قرار است او از استقلال برود. مظاهری حتی با صدای بلند چند بار جملاتی علیه مجیدی در تمرین به کار برد تا سرمربی استقلال هفته‌های متوالی او را سکونشین کند تا درس عبرتی برای دروازه‌بان پر حاشیه شود. سکونشینی مظاهری بالاخره به جایی رسید که مجیدی در نامه‌ای به مدیریت باشگاه اعلام کرد مظاهری می‌تواند هر تیمی حتی پرسپولیس هم برود. حالا امروز آقای شخصیت با کینه به دلیل سکونشینی و از دست دادن جایگاه قبلی‌اش صحبت‌هایی مطرح می‌کند که مشخص است هنوز نتوانسته آن شرایط گذشته را هضم کند. حالا بماند که در تمرینات چندین بار طلبکاران او با حکم جلب حضور یافتند ولی همین مجیدی و اطرافیان تیم بودند که قائله را ختم به خیر کردند. آقای شخصیت بهتر است به جای این کارها بیشتر تمرین کند تا سپاهان این همه دروازه‌اش در هر بازی باز نشود!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22631

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.