روشن: چرا یامگا از دروازه حریفان دور است | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

روشن: چرا یامگا از دروازه حریفان دور است

  • کد خبر : 27753
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۳۲
روشن: چرا یامگا از دروازه حریفان دور است
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یامگا فصل گذشته یکی از عناصر تهاجمی موثرهجومی استقلال بود و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت من نمی‌دانم چرا ساپنتو او را از دروازه حریف دور نگه می‌دارد، به طور حتم این تصمیمات اشتباه فنی در عملکرد استقلال تاثیر منفی می‌گذارد.

به گزارش آوای استقلال، «حسن روشن» روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به تساوی استقلال مقابل فولاد خوزستان  در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌‌های ایران اظهار داشت: استقلال در روزی که باید برنده از زمین خارج می‌شد به تساوی دست یافت تا دو امتیاز مهم را از دست بدهد.
وی افزود: استقلال نمایش خوبی را در این بازی به اجرا گذاشت و فرصت‌های خوبی را برای گلزنی بر روی دروازه حریف و اگر آنها دقت لازم را داشتند تعداد گل‌های این مسابقه افزایش پیدا می‌کرد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اینکه در بازی با فولاد خوزستان پنالتی‌برای استقلال گرفته نشد موضوعی است که باید توسط کارشناسان داوری بیان شود.
روشن تصریح کرد: من همچنان منتقد رفتار ریکاردو ساپینتون هستم و اعتقاد دارم او باید بر رفتار خود مسلط باشد، در استقلال این رفتارها مورد تایید هیچ کس نیست و من بارها گفته‌ام و باز تاکید می‌کنم که باید جلوی این رفتارها گرفته شود.
وی تاکید کرد: من فکر کنید ساپینتو در بازی با فولاد خوزستان محروم نبود و در کناز زمین حضور داشت، به نظر شما چه اتفاقاتی رخ می‌داد؟ به طور حتم با اتفاقتی که در جریان بازی رخ داد او جنجال بزرگی رخ می‌داد.
بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: یامگا فصل گذشته یکی از عناصر تهاجمی موثر هجومی استقلال بود و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت من نمی‌دانم چرا ساپنتو او را از دروازه حریف دور نگه می‌دارد، به طور حتم این تصمیمات اشتباه فنی در عملکرد استقلال تاثیر منفی می‌گذارد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27753

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.