روشن:استقلال شانس صعود دارد،شک نکنید | آوای استقلال
4

روشن:استقلال شانس صعود دارد،شک نکنید

  • کد خبر : 2656
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
روشن:استقلال شانس صعود دارد،شک نکنید
استقلال در دیدار با الدحیل نسبت به بازی گذشته خود مقابل این تیم نمایش بهتری را به اجرا گذاشت و گل اول را هم زد

حسن روشن گفت: استقلال در دیدار با الدحیل نسبت به بازی گذشته خود مقابل این تیم نمایش بهتری را به اجرا گذاشت و گل اول را هم زد

حسن روشن گفت:استقلال در دیدار با الدحیل نسبت به بازی گذشته خود مقابل این تیم نمایش بهتری را به اجرا گذاشت و گل اول را هم زد. آبی‌پوشان فضاها را بسته بودند و سعی می‌کردند به حریف فرصت اجازه حمله ندهند و تا حد زیادی موفق بودند.

حسن روشن افزود:گل اولی که استقلال دریافت کرد مشکوک بود. الدحیل موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه آبی‌پوشان را باز کند که به نظر من پنالتی نبود.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد:استقلال اگرچه در ۲ دیدار مقابل الدحیل فقط یک امتیاز به دست آورد اما از نظر کیفیت فنی بالا بود.

روشن در ادامه گفت:استقلال در ساختار دفاعی خود اشکالات و ضعف‌هایی دارد که باید برای بازی‌های آینده این معضل را برطرف کند.
روشن افزود:

فشردگی بازی‌ها باعث می‌شود بازیکنان دچار خستگی شده و خستگی اشتباه را به همراه دارد. این اشتباهات در دیدار با الدحیل باعث شد تا استقلال گل‌های زیادی دریافت کند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:به طور حتم استقلال این توانایی را دارد در بازی با الاهلی به پیروزی رسیده و به مرحله بعدی صعود کند. این توانایی در بین بازیکنان آبی‌پوش که کاملا متحول شده‌اند وجود دارد که سه امتیاز بازی فردا را به دست آورند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2656

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.