روزبه چشمی و آماری در حد تونی کروس؛ روزهای درخشان شماره ۴ آبی‌ها | آوای استقلال
2

روزبه چشمی و آماری در حد تونی کروس؛ روزهای درخشان شماره ۴ آبی‌ها

  • کد خبر : 39468
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
روزبه چشمی و آماری در حد تونی کروس؛ روزهای درخشان شماره ۴ آبی‌ها
روزبه چشمی در بازی با گل‌گهر سیرجان عملکرد درخشانی داشت و بهترین بازیکن زمین شد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر گل‌گهر سیرجان را شکست داد تا همچنان امیدوار به کسب عنوان قهرمانی باشد. ستاره آبی‌پوشان در این بازی روزبه چشمی بود که در ادامه روزهای درخشان خود، با زدن تنها گل مسابقه باعث برتری تیمش شد و عنوان بهترین بازیکن زمین را هم تصاحب کرد.

آمار شگفت‌انگیز چشمی مقابل گل‌گهر
شماره ۴ استقلال در بازی با گل‌گهر ضمن به ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش آبی‌ها، عملکرد درخشانی در دیگر دقایق بازی داشت و بهترین بازیکن زمین شد. چشمی در این مسابقه با دقت پاس باورنکردنی ۹۷٫۸ درصد یک آمار فوق‌العاده را ثبت کرد. آمار دقت پاس چشمی در این بازی فراتر از لیگ ایران بود و او با ۶۶ لمس توپ، بیش از هر بازیکن دیگر استقلال در این بازی توپ را در اختیار داشت. او در این بازی با ۱۲ عملکرد دفاعی در این قسمت هم بهترین آمار را داشت و با ۸ نبرد موفق پس از گوستاوو بلانکو و رافائل سیلوا و در کنار سامان فلاح و علیرضا آرتا یکی از بهترین‌های میدان بود.

درخشش چشمی در این بازی باعث شد او نمره ۹٫۰۱ را «متریکا» بگیرد و به هفتمین بازیکن این فصل لیگ برتر تبدیل شود که در یک بازی نمره‌ای بالاتر از ۹ می‌گیرد. این فصل شهاب زاهدی با هت‌تریک مقابل پیکان و گرفتن نمره ۹٫۵۰ بهترین عملکرد فردی در یک بازی را ثبت کرده و مهرداد محمدی، مسعود زائرکاظمین، کریستوفر کنت، جلال‌الدین علی‌محمدی و آریا یوسفی هم دیگر نفراتی هستند که در یک بازی لیگ برتر نمره‌ای بالاتر از ۹ گرفته‌اند.

چشمی و تصاحب عنوان بهترین بازیکن فصل استقلال
روزبه چشمی با درخشش در این بازی و عملکردی که در چند هفته اخیر داشته، میانگین نمرات خود در کل فصل را به عدد ۷٫۳۰ رسانده و حالا بالاتر از ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند بهترین بازیکن تیمش محسوب می‌شود. او امسال ۲ گل حساس و ۳ امتیازی مقابل سپاهان و گل‌گهر هم به‌ثمر رسانده و به جز ۲ بازی که محروم بوده، در تمام دقایق برای استقلال بازی کرده است.

چشمی با این آمار حالا خودش را به ۱۰ بازیکن برتر این فصل رسانده و در رده هشتم قرار دارد. او در نیم‌فصل دوم به جز ۲ مسابقه، در ۱۱ بازی دیگر نمره ۷ یا بالاتر را گرفته و در مجموع یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود را سپری می‌کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39468

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها