رفقای ناباب و مسیر نابودی استعداد استقلال | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

رفقای ناباب و مسیر نابودی استعداد استقلال

  • کد خبر : 25883
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
رفقای ناباب و مسیر نابودی استعداد استقلال
عرفان باقری پس از حواشی که به وجود آمده در مورد پیسوت به پرسپولیس با وساطت مدیران باشگاه استقلال به جمع آبی پوشان برگشت و در واقع مدیریت باشگاه او را از یک مخمصه حقوقی نجات داد.

به گزارش آوای استقلال، حتی مدیریت باشگاه کمک کرد تا این بازیکن در لیست تیم بزرگسال قراربگیرد و با تمرین در کنار تیم اصلی خودش را به ساپینتو نشان بدهد.

با اینحال شیطنت‌های باقری ادامه پیدا کرد و بی انضباطی او در اردوی تیم ملی جوانان نارضایتی صمد مرفاری را در پی داشت اما اینبار هم مدیران باشگاه وساطت کردند تا به اردوی تیم ملی برگردد.

اما این پایان ماجرای باقری نبود، او علاوه بر غیبت در تمرین استقلال اردوی تیم ملی جوانان را نیز در ساعات بامداد و بدون اجازه مسئولان تیم ترک کرد تا اینبار خشم مرفاوی سبب خط زدن اسم این بازیکن از لیست شود.

پس از این اتفاق مدیران باشگاه استقلال تصمیم گرفتند به عنوان تنبیه باقری را به ترکیه نبرند و قرار شد این بازیکن ۱۸ ساله تمریناتش را در تهران پیگیری کند اما اینبار نیز او به بی انضباطی کرده و حالا دچاره اضافه وزن زیاد شده است.

عرفان باقری که می‌تواند در آینده تبدیل به ستاره‌ای بزگر در فوتبال ایران شود در کنار دوستان و مشاوران خودش مسیر نادرستی را پیش گرفته است. همان مشاورانی که سعی داشتند با رفتن به دفتر باشگاه پرسپولیس و انجام مصاحبه او را از استقلال جدا کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25883

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.