رضاوند و آغاز فصل جدید | آوای استقلال
0

رضاوند و آغاز فصل جدید

  • کد خبر : 26091
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
رضاوند و آغاز فصل جدید
آرش رضاوند فصل جدید را با شماره ۸ آغاز می کند.

به گزارش آوای استقلال، هافبک استقلال بعد از نیم فصل حضور در فولاد با قرارداد قرضی به جمع آبی‌پوشان برگشت و امیدوار بود بتواند رضایتنامه‌اش را بگیرد و در لیگ بیست و دوم نیز شاگرد جواد نکونام باشد.

مسئولان فولاد خوزستان طی هفته‌های گذشته برای جذب رضاوند مذاکرات متعددی را با مدیران استقلال داشتند و درخواست‌های زیادی را مطرح کردند اما در نهایت به نتیجه نرسیدند و به نظر می‌رسد حضور این بازیکن در جمع قرمزپوشان اهوازی منتفی شده است.

در چنین فضایی رضاوند هم در تمرینات و برنامه‌های آماده سازی استقلال با قدرت حضور دارد و با انگیزه زیاد آماده حضور در لیگ برتر بیست و دوم می‌شود.

رضاوند که فصل گذشته پیراهن شماره ۷ استقلال را برتن کرد و قبل از جدایی چند هفته‌ای با واکنش‌های تند برخی هواداران مواجه شد، حالا برای فصل جدید دیگر این شماره را انتخاب نکرده و با پیراهن شماره ۸ به میدان می‌رود. او امروز در بازی دوستانه با داماش شماره ۸ را پوشید و عملکرد مناسبی هم در ترکیب تیمش داشت.

به نظر می‌رسد ساپینتو برای فصل جدید نیز روی رضاوند حساب ویژه‌ای باز کرده و حالا این هافبک باتجربه نیز امیدوار است با شماره جدید خود خاطرات تلخ گذشته را جبران کند و یکی از بازیکنان موثر آبی‌پوشان باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26091

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.