رشیدی: استقلال باید با برنامه به سراغ الشرطه برود | آوای استقلال
3

رشیدی: استقلال باید با برنامه به سراغ الشرطه برود

  • کد خبر : 2908
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
رشیدی: استقلال باید با برنامه به سراغ الشرطه برود
منصور رشیدی می گوید بازی استقلال با الشرطه حیثیتی است

منصور رشیدی پیشکسوت تیم استقلال اعتقاد دارد شاگردان فرهاد مجیدی مقابل الاهلی عربستان دچار خستگی بودند و نتوانستند عملکرد فنی خوبی داشته باشند.

منصور رشیدی پیشکسوت تیم استقلال درباره تساوی شاگردان فرهاد مجیدی مقابل الاهلی عربستان در رقابت‌ های لیگ قهرمانان آسیا به ایسنا گفت:خستگی در بازیکنان مشخص بود و حریف عربستانی از لحاظ تاکتیکی بهتر بود. ما هافبک‌ های ناهماهنگی داشتیم. خط حمله ما هم برای تیم قدم می‌ زدند. متاسفانه توپ‌ های ما در این بازی به مهاجم‌ های ما در این بازی نرسید و کار برای ما سخت‌ تر شد.

رشیدی در ادامه با تمجید از عملکرد رشید مظاهری گفت:مظاهری بهتر از همه بازیکنان بود و توانست عملکرد خیلی خوبی از خودش برجای بگذارد. به نظرم من استقلال در نیمه دوم تقابلش مقابل الاهلی، شرایط بهتری داشت و توانست نمایش خوبی در زمین داشته باشد.

پیشکسوت تیم استقلال درباره مشکلاتی که باعث شده آبی‌ پوشان مقابل الاهلی عربستان نتواند پیروز میدان باشد، افزود:هماهنگ نبودن خط دفاع و مشکلات گذشته هم باعث شد وضعیت در این بازی برای این تیم بدتر بشود و امیدوارم شرایط در بازی بعدی استقلال بهتر باشد.

منصور رشیدی در پایان و درباره تقابل استقلال مقابل الشرطه در هفته ششم رقابت‌ های لیگ قهرمانان آسیا گفت:این مصاف برای برای استقلال، یک بازی حیثیتی است و ما باید الشرطه عراق را ببریم و نتیجه خوبی بگیریم. ما به تیم الاهلی ۵ گل زدیم اما در بازی برگشت مقابل این تیم نتوانستیم کاری از پیش ببریم.  بالاخره شناخت از تیم‌ ها به مرور زمان بیشتر می‌شود اما فرهاد  مجیدی باید برای بازی‌ آینده، طوری برنامه‌ ریزی کند که بتواند مقابل الشرطه عملکرد خوبی داشته باشد و کار را برای آبی‌ها راحت کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2908

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.