رسانه باشگاه سوژه رقبا! | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

رسانه باشگاه سوژه رقبا!

  • کد خبر : 26045
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
رسانه باشگاه سوژه رقبا!
اتفاقات عجیبی در رسانه باشگاه درحال رخ دادن است.

به گزارش آوای استقلال، در سالهای اخیر که باشگاه ها به یمن فضای مجازی می‌توانند بدون هزینه چندانی صاحب رسانه پر مخاطب باشند و بدون نیاز به باند مافیای رسانه مخاطبین و طرفداران خود را از اخبار باشگاه مطلع سازند و تاثیر شایعات و تحریکات را کم کنند و حتی می‌شود از این راه کسب درآمد کرد متاسفانه باشگاه استقلال هرگز نتوانسته در این مسیر، راه درست را بپیماید و از فرصتی که دارد استفاده مطلوب را ببرد و برعکس با استفاده از نیروهای بسیار مبتدی، نا آگاه و بی تعهد، این فرصت را به تهدید تبدیل کرده اند!
در شرایطی که باند مافیایی رسانه هر روز یک حاشیه برای استقلال میتراشد پیج باشگاه می‌تواند با حضوری متعهدانه و حرفه ای هم جنجال سازی ها را خنثی کند هم با ارائه لحظه ای و به موقع اخبار باشگاه باعث حذب مخاطب،ایجاد اتحاد و کسب درآمد شود، افراد ناشی و بی مسئولیت و سر به هوا هر از گاهی خوراک میدهند دست بدخواهان فرصت طلب!
در جدید ترین خرابکاری ناشی از بی مسئولیتی آدم های آماتور ، پوستر تاریخ بازی ها با عکسی از هواداران پرسپولیس منتشر شده و حسابی سوژه دست طرفداران متوهم رقیب داده که استقلالی ها چون خودشان توان پر کردن استادیوم را ندارند از عکس های مربوط به پرسپولیس لستفاده کرده اند!
البته شنونده باید عاقل باشد کیست که نداند همواره پر تماشاگرترین دیدارها از آن استقلالی ها بوده؟
کیست که نداند استقلالی ها بارها علاوه بر پر کردن صندلی های استادیوم، فضای بیرون از استادیوم پیر شهر را هم لبریز از حضور خود کرده اند؟
کیست که چنین حضوری را از تماشاگران پرسپولیس دیده باشد؟
اما به هر حال هواداران رقیب دوست دارند کمبودهایشان را به کتمان کنتد و از این فرصت به دست آمده بهترین استفاده را ببرند و مدعی شوند استقلالی ها خودشان نمی‌توانند استادیوم را پر کنتد از این رو از عکس استادیوم سرخ پوش (!!!)استفاده کردند اما اگر تیم رسانه ای استقلال حرفه ای بودند و با لابی در آن موقعیت قرار نگرفته بودند خوراک دست این جماعت متوهم نمی دادند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26045

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.