ذهن برنده پیروز میدان اصفهان خواهد بود | آوای استقلال
0
تمام بازی‌ها برای نکونام فینال است

ذهن برنده پیروز میدان اصفهان خواهد بود

  • کد خبر : 34209
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
ذهن برنده پیروز میدان اصفهان خواهد بود
شرایط جدول لیگ برتر و رقابت نزدیک و فشرده در نیمه بالای جدول باعث شده تا هر بازی برای تیم‌های بالانشین جدول حکم یک مسابقه فینال را داشته باشد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال هم که با اقتدار در صدر جدول قرار دارد در تمام بازی‌ها بدون توجه به اینکه میزبان باشد یا مهمان فقط برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رود و در بازی حساس مقابل ذوب آهن نیز بازیکنان و کادر فنی همدل و متحد و با انگیزه مضاعف برای کسب سه امتیاز به میدان می‌روند تا اختلاف امتیاز در صدر جدول با رقبا همچنان حفظ شود.
نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن تا حدی برای آبی پوشان حساسیت دارد که حتی یک برد اقتصادی و صرفا کسب سه امتیاز نیز برای تداوم مسیر صدرنشینی و حفظ روحیه برنده بودن کفایت می‌کند هرچند هواداران در تمام مسابفات انتظار بازی هجومی و زیبا از استقلال دارند اما با توجه به تمام مشکلات و کمبودها فعلا اولویت نکونام حفظ صدرنشینی و تداوم آن تا نیم فصل است تا او بتواند تیمش را برای نیم فصل دوم با تقویت در بعضی پستها با شرایطی بهتر و ایده آل به میدان بفرستد.
پس کسب سه امتیاز بازی مقابل ذوب آهن با هر تاکتیک و هر تفکری برای استقلال اولویت دارد حتی اگر آمار مالکیت حریف در خانه خودش بیشتر باشد مهم فقط کسب سه امتیاز است که امیدواریم استقلال در پایان این سه امتیاز طلایی را به اندوخته هایش اضافه کند.
البته نباید فراموش کرد که ذوب آهن از تیم‌های خوب شهرستانی است و جایگاه قابل قبولی در جدول دارد اما این تیم هم در مقابل ذهن برنده نکونام و شاگردان فداکارش یک روز سخت در پیش خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34209

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها