دین محمدی: مقابل الهلال باید باهوش باشیم/ استقلال باید بازیکنان آزموده جذب کند | آوای استقلال
4

دین محمدی: مقابل الهلال باید باهوش باشیم/ استقلال باید بازیکنان آزموده جذب کند

  • کد خبر : 12210
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
دین محمدی: مقابل الهلال باید باهوش باشیم/ استقلال باید بازیکنان آزموده جذب کند
پیشکسوت استقلال گفت: الهلال تیم سرسخت و قدرتمندی است و حرف اول را در عربستان و آسیا می‌زند. کار سختی در پیش داریم و باید بسیار باهوش و زیرک باشیم.

به گزارش آوای استقلال، دین محمدی در خصوص دیدار استقلال با الهلال عربستان اظهار داشت: الهلال تیم سرسخت و قدرتمندی است و حرف اول را در عربستان و آسیا می‌زند. کار سختی در پیش داریم و باید بسیار باهوش و زیرک باشیم. تیم هنوز هماهنگی مناسب را ندارد و در این مدت فقط با تیم امید و یک باشگاه ضعیف اماراتی بازی کرده است. باید بازی تدارکاتی سنگین و پرفشاری در برنامه استقلال قرار می‌گرفت.

وی درباره اینکه فرهاد مجیدی خودش تیم بسته و توقعات از او بالاست گفت: امیدوارم این تیم جواب دهد و استقلال به موفقیت برسد. باید به نظرات سرمربی احترام بگذاریم و خودش پاسخگوی نتایج خواهد بود.

دین محمدی در رابطه با نقل و انتقالات استقلال عنوان کرد: استقلال نباید بازیکنانی را بیاورد که در این تیم رشد کنند بلکه باید بازیکنانی که امتحان پس داده‌اند و در سطح بالا هستند و تیم ملی بازی می‌کنند به خدمت بگیرد. بازی در استقلال کار سخت و پرفشاری است. بازیکنان جذب شده به سلیقه سرمربی انتخاب شده‌اند و نمی‌توان از حالا قضاوت کرد. امیدوارم مربی ایتالیایی هم مشاور خوبی برای مجیدی باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=12210

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.