دین‌محمدی: قهرمانی از دست نرفته است | آوای استقلال
4
استقلال فقط ببرد

دین‌محمدی: قهرمانی از دست نرفته است

  • کد خبر : 39331
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
دین‌محمدی: قهرمانی از دست نرفته است
سیروس دین محمدی معتقد است با اینکه استقلال صدر را از دست داده است اما قهرمانی هنوز پابرجاست.

به گزارش آوای استقلال، سیروس دین محمدی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با آوای استقلال اظهار داشت: استقلال در بازی با نساجی بسیار محتاط بازی کرد. آنها در حالی که باید برای پیروزی و کسب سه امتیاز کامل بازی می‌کرد تا جایگاهش را در صدر جدول از دست بدهد، تحت تاثیر روانی نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان قرار گرفت.
وی افزود: استقلال زمانی که از نتیجه عجیب غریب نیمه نخست جدی تیم رقیب در کورس قهرمانی با خبر شد، خیال کرد با تساوی هم صدر را حفظ می‌کند و برای همین محتاط به زمین رفت و اول به دنبال این بود که دروازه‌اش باز نشود و بعد به گل برسد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسأله در این دو هفته باقیمانده مسابقات لیگ برتر این است که حاشیه‌ از تیم دور شود و تمرکز آنها فقط و فقط بر روی بازی با گل‌گهر سیرجان و  پیکان باشد.
دین محمدی تصریح کرد: هنوز قهرمانی برای استقلال از دست نرفته است و همانطور که پرسپولیس به دنبال این بود تا استقلال امتیاز از دست بدهد و جای آنها را در صدر جدول بگیرد حالا این نوبت آبی پوشان است تا منتظر از دست دادن امتیاز رقیب باشند.
وی تاکید کرد: پرسپولیس دو بازی حساس مقابل تیم‌هایی دارد که قابل احترام هستند و توانایی انجام این کار را دارند، به طور  حتم این دو بازی با از دست دادن امتیاز همراه خواهد شد.
بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: هواداران استقلال در این روزها نقش مهم و تأثیرگذار می‌توانند ایفا کنند، آنها باید حمایت را در دستور کار خود قرار دهند تا تیم بداند هوادارانش مثل همیشه در کنارش هستند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39331

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها