دل یامگا را شکستند و او را آواره غربت کردند! | آوای استقلال
2
سقوط آزاد به اعماق بدنامی و تباهی

دل یامگا را شکستند و او را آواره غربت کردند!

  • کد خبر : 42288
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۵۴
دل یامگا را شکستند و او را آواره غربت کردند!
تناقض در رفتار و گفتار، می‌تواند به تدریج چهره ای سیاه و پلید از ما ایرانی ها به تمام دنیا مخابره کند!

به گزارش آوای استقلال، ما که به مهمان نوازی معروف بوده ایم حالا کارمان به جایی رسیده که یک مهمان خارجی آسیب دیده و زخم خورده را در برهوت تنهایی و غربت رها می‌کنیم و بی آنکه به فکر آینده او باشیم در تصورات خودخواهانه و بی رحمانه خود می‌گوییم عاقبت کار هر چه باشد اهمیتی ندارد و مهم این است که یک مهمان عزیز را که در خانه ما زخم خورده و بینایی خود را از دست داده به گونه ای از سر خود باز کنیم که فردا و فرداها در هیچ محکمه ای محکوم نشویم و روزگار سیاه او را مثل تمام کارهایمان به گردن تقدیر و مشیت الهی بیاندازیم! 
و این یعنی مرگ انسانیت در سرزمینی که مردمش در هیچ برهه ای از تاریخ اینچنین بی رحم و بی انصاف و سنگدل نبوده اند.
رفتار باشگاه استقلال با کوین یامگا را از هر زاویه ای بررسی می‌کنیم به دنیایی غریب و ترسناک می‌رسیم که اتمسفر حاکم بر فضای آن سنگین و ناآشناست!
برای ما ایرانی ها که هنوز هم در سوگ غلامرضا تختی اسطوره پهلوانی ورزش این سرزمین اشک ماتم می‌ریزیم، پشت کردن به فوتبالیست بااخلاق و متعهدی که در کشور ما مهمان بوده و انتظار مهمان نوازی داشته یک حرکت انتحاری به قصد بدنامی و سقوط به عمق تباهی است.
و از بدِ روزگار پیش از یامگا نیز پادوانی مدافع خوش اخلاق برزیلی استقلال در فوتبال ما دچار ضایعه نخاعی شد و با سینه ای پُر از آه و نفرین و نارضایتی خاک ایران را ترک و رفت تا بقیه عمرش را روی ویلچر بنشیند و شاهد گذر روزگار سیاهش باشد و متأسفانه در هر دو مورد باشگاه استقلال آنطور که باید با مهمانان عزیزی که تا لحظه آسیب دیدن به قرارداد خود با باشگاه متعهد و پایبند بودند رفتار نکرد.
در خصوص یامگا که به گفته پزشک باشگاه استقلال میزان آسیب دیدگی او در حدی است که شاید در خوشبینانه ترین حالت هرگز نتواند فوتبال حرفه ای خود. را با شرایط و کیفیت سابق دنبال کند این روزها خبرهایی به گوش می‌رسد که چندان خوشایند نیست و به واقع آنچه دل ما را به درد آورده این است که واقعا در شأن بازیکن بزرگ استقلال نیست که صرفا برای دور نماندن از میدان  بوسیله ایجنت خود آواره باشگاههایی باشد که نام و آوازه یامگا به تنهایی از نام آن باشگاهها بزرگتر است!
باشگاه استقلال باید حواسش باشد که بخشی از رسالت باشگاه‌داری حفظ میراث ارزشمند پهلوانی است و سزاوار نیست که یک فوتبالیست خارجی که در تمرین باشگاه دچار آسیب جدی شده اینچنین از خانه خود رانده شود و به گونه ای وانمود کنیم که تقدیر و سرنوشت اینچنین بوده و فوتبال او تمام شده است.
در چنین شرایطی انتظار هواداران استقلال از باشگاه این است که حداقل یک نیم فصل یامگا در کنار تیم حفظ شود و او پا به پای سایر بازیکنان تمرین کند و طی این مدت شرایط بینایی و روند درمان وی تحت نظر کادر پزشکی باشگاه پیگیری شود و اگر که تا چند ماه آینده شرایط بینایی این بازیکن تغییر کرد و او قادر بود مثل گذشته فوتبال خود را در استقلال و کنار هم تیمی هایش دنبال کند که چه بهتر و اگر نتیجه کار غیر از این بود آنوقت تصمیمی را اتخاذ کنید که امروز با شتاب و عجله فراوان اتخاذ کردید!
در آن صورت لااقل شرمنده وجدان خودتان نیستید و به اندازه کافی برای درمان یامگا انرژی گذاشته اید و به او فرصت داده اید تا به شرایط آرمانی نزدیک شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=42288

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها