دفاع باشگاه استقلال از ایرادات کارگروه نظارت بر قراردادها | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

دفاع باشگاه استقلال از ایرادات کارگروه نظارت بر قراردادها

  • کد خبر : 34025
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
دفاع باشگاه استقلال از ایرادات کارگروه نظارت بر قراردادها
مالیات یامگا را نمی‌دهیم، ‌پول رضایت‌نامه خالدآبالدی ۵ ساله است، هاشمی‌نسب کارت بازی ندارد.

به گزارش آوای استقلال، در خبرها آمده است کارگروه نظارت بر قراردادها در سازمان لیگ پس از بررسی پرونده دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان که منجر به کسر امتیاز و جریمه نقدی شد قرار است پرونده باشگاه استقلال را به طور کامل بررسی قرار داده و آن را به کمیته انضباطی ارجاع دهد.
اخبار مطرح شده حکایت از این دارد که پرونده باشگاه استقلال در رابطه با مالیات کوین یامگا و رضایت‌نامه محمدرضا خالدآبادی و البته ماجرای واریز پول به مهدی هاشمی‌نسب تحت بررسی قرار خواهد گرفت.
کوین یامگا در زمان مدیریت مصطفی آجورلو قراردادی به مبلغ ۵۵۰ هزار دلار با استقلال به امضا رساند که در بندی از این قرارداد نوشته شده است قرارداد وی با باشگاه استقلال به صورت خالص است، برخی ها از این کلمه (ناخالص) تفسیر غلط داشته و اعلام کردند باشگاه استقلال مالیات یامگا را متقبل شده و هر چند این اتفاق در زمان مدیریت قبلی و پیش از ابلاغ دستورالعمل قراردادها رقم خورده اما قراردادها باید بعد از ابلاغ دستورالعمل، اصلاح می‌شد.
در این باره باید نوشت: در بند قرارداد یامگا نوشته شده است مبلغ قرارداد او به صورت خالص است اما باشگاه استقلال متممی در این قرارداد اضافه نکرده است که مالیات وی را تقبل کرده است.
طبق قانون، مالیات بر عهده بازیکنان است و آنها موظف هستند قرارداد خود را پرداخت کنند ، اینکه در بند قرارداد یامگا نوشته شده مبلغ وی خالص است بدان معنا نیست که باشگاه استقلال مالیات وی تقبل کرده است، بازیکنان داخلی نیز مبلغ خود را به صورت خالص دریافت می‌کنند.
ماجرایی که باعث شد باشگاه پرسپولیس در پرونده گولیسانی جریمه و با کسر یک امتیازی روبرو شود متفاوت است چرا که باشگاه پرسپولیس در قرارداد گولیسانی نوشته بود مالیات وی را پرداخت می‌کند!
دومین موضوعی که درباره تخلف باشگاه استقلال مطرح می‌شود به مبلغ قرارداد رضایت‌‌نامه محمدرضا خالدآبادی بر می‌گردد،اخباری مطرح شده است مبنی بر اینکه باشگاه‌ها موظف هستند مبلغ رضایت‌نامه بازیکنان را در سقف قرارداد بگنجانند اما استقلال چنین کاری را انجام نداده است.
پیگیری‌های خبرنگار آوای استقلال حکایت از این دارد که خالدآبادی دروازه‌بان استقلال در ابتدای فصل قرارداد پنج ‌ساله‌ای را به امضا رساند و مدیران باشگاه استقلال مبلغ رضایت‌نامه وی در مدت پنج سال تقسیط کردند تا با چالشی روبرو نشوند!
ایراد سوم که از باشگاه استقلال گرفته شده است به مهدی هاشمی‌نسب ارتباط دارد، اینکه چرا او با باشگاه استقلال قرارداد ندارد اما مبلغی به حساب وی واریز شده است!
این ایراد کار چندان سختی را برای مدیران باشگاه استقلال به همراه نخواهد داشت چرا که مربی آبی‌ها نه با باشگاه استقلال قراردادی دارد و نه کارت بازی وی صادر شده است به همین علت او شامل قانون سقف قرارداد نخواهد شد.
مدیران باشگاه استقلال به زودی با جمع‌آوری مدارک لازم از ایرادات مطرح شده دفاع خواهد کرد تا با جریمه و کسر امتیاز روبرو نشوند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34025

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها