دست رییس فدراسیون در دست کمیته داوران؟! | آوای استقلال
0
تکیه بر تاج تکیه بر باد!

دست رییس فدراسیون در دست کمیته داوران؟!

  • کد خبر : 39734
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲
دست رییس فدراسیون در دست کمیته داوران؟!
وقتی آدم های کوچک را در کارهای بزرگ به کار می گمارند، وقتی پست ها و سمت ها را نه بر اساس توانایی و لیاقت افراد بلکه بر اساس لابی و زد و بند و رفیق بازی یا به نیت نابودی مجموعه ای به افراد می سپارند نتیجه اش می شود پرورش چاپلوسان ثناگو و متعلقان خاکبوس که هنری جز خاکروبی و رکاب بوسی ندارند!

به گزارش آوای استقلال، اگر تیم بزرگ و مردمی استقلال، نه به اسم که به رسم و در واقع صاحب داشت پست های مهم این باشگاه به دست افراد کوچک و بی ربط نمی افتاد و به تبع آن در زیر مجموعه نیز یک مشت منفعت طلب و آدم فروش که به فراخور منافع خود اخبار را به رسانه های مختلف یا افراد سود جو می فروشند، دور هم جمع نمی شدند ( با احترام به افراد سالم باشگاه بزرگ استقلال که صادقانه در خدمت این باشگاه و در پی کسب روزی حلال هستند نه کسب درآمد از هر راهی!)
گمان می کردیم هلدینگ خلیج فارس که بیاید به این آشفته بازار خاتمه می دهد اما گویا متاسفانه یا استقلال دغدغه آقایان نیست که از دم دست ترین آدم ها و رفقا و توصیه شدگان در راستای معمولی سازی استقلال که از زمان سلطانی فر استارت خورد، برای حضور در استقلال استفاده می کنند یا آنقدر غیر فوتبالی و به دور از فضای ورزش و نا آشنا با اهالی ورزش هستند که همه چیز را به یکی دو نفر که گمان می کنند در ورزش وزنه ای هستند، سپرده اند و در کمال تاسف مدیران هلدینگ خلیج فارس و شخص آقای شهریاری مثلا از افشین عبداللهیان تنها به واسطه حضور در یکی دو برنامه تلویزیونی و رسانه ای بودن برای مشورت در تمام امور و گزینش ها استفاده می کند و طبیعتا آدم هایی سر از استقلال در می آورند که نه در قواره های این تیم بزرگ هستند نه دل در گرو استقلال دارند.
این آدم ها چون خودشان میزان توانمندی و لیاقتشان را می دانند و از خودشان به همان اندازه نا امید هستند که هواداران از آنها، لذا برای بقا دست به تملق و چاپلوسی و تعریف و تمجید از افرادی می زنند که به قدرت و نفوذشان برای ماندگاری نیاز دارند.
فرشید سمیعی یکی از همین افراد است. او در زمان آجورلو به عنوان وکیل، معاونت حقوقی استقلال را عهده دار و بدین ترتیب وارد باشگاه استقلال شد و حضورش در زمان مدیران بعدی ادامه پیدا کرد. گفته می شود او در برکناری آجورلو، حجت کریمی و علی خطیر از امضا کنندگان و موافقان برکناری این مدیران بود. حضور سمیعی و امضاهای وی پای برگه اخراج مدیران تا جایی ادامه پیدا کرد که سرانجام مزد تلاشش را گرفت و پس از اخراج خطیر به خاطر هم استانی بودن با افشین عبداللهیان و به توصیه او به سرپرستی باشگاه استقلال رسید و بر صندلی ریاست نشست هر چند نباید از نقش هیات مدیره بی خاصیت استقلال نیز به سادگی گذشت، هیات مدیره ای که فقط در استقلال نام و شهرت بدست آوردند و در عمل هیچ منافعی برای استقلال نداشتند.
فرشید سمیعی که حرف و حدیث های زیادی (از جمله نقش داشتن در عقد قراردادهای چند برابری با بازیکنان، عقد قرارداد عجیب با کاسکو و چرایی عدم پاسخگویی وی به غیب شدن پول حاصل از این قرار داد و…) در خصوص وی شنیده می شود، از آنجا که می داند عبداللهیان مقبولیتی نزد هواداران استقلال ندارد چنگ به ریسمان مهدی تاج انداخته و با تملق و تعریف از وی قصد دارد حمایت رئیس فدراسیون فوتبال را جلب کند تا از وی نیز برای بقا در استقلال حمایت کند.
سمیعی در مدت حضورش در برنامه بی محتوای فوتبال برتر بارها از مهدی تاج یکی از عوامل اصلی قهرمانی پرسپولیس تعریف و تمجید کرد تنها به خاطر انکه حمایت او را جذب کند وگرنه خود سمیعی می داند رئیس فدراسیون فوتبال یکی از اصلی ترین مهره های پشت پرده پرسپولیس است!
تاج هرگز به ناداوری ها ورود نکرد، هرگز به رای های غیر منصفانه کمیته انضباطی و اخلاق ورود نکرد، تاج هرگز به اعتراض ها در خصوص حضور افراد پرسپولیسی در کمیته داوران توجه نکرد، هرگز مانع از چینش رنگی و مهندسی داوران توسط علی خسروی و خداداد افشاریان نشد، هرگز مانع از حکومت خود مختار سازمان لیگ و سهیل مهدی نشد و برعکس با حفظ آنها در سمت هایشان، میدان را برای اقدامات رنگی باز گذاشت و اجازه داد آقایان هر کاری برای متوقف کردن استقلال از دستشان بر می آید انجام بدهند تاج حتی از حذف استقلال در آسیا نه تنها حمایت کرد بلکه خود از عوامل موثر بارگزاری اسناد جعلی پرسپولیس بود.
گمان می کنید باند مافیایی رسانه سرخ که پیش از این علیه مهدی تاج شمشیرهای را از رو بسته بودند چرا به یکباره بعد از بازگشت مجدد وی با وجود آنهمه تخلف، موضعی مقابل تاج نداشتند؟
باند مافیایی رسانه سرخ بعد از دوران سلطانی فر به دنبال پایگاهی قدرتمند برای پرسپولیس بودند و از آنجا که سجادی و کیومرث هاشمی هیچکدام نمی توانستند و نمی خواستند مثل سلطانی فر به فوتبال ورود کنند، مهدی تاج را گزینه خوبی برای اهدافشان دیدند؛ سکوت رسانه ها در خصوص تخلفات تاج در ازای حمایت وی از افرادی که برای قهرمانی پرسپولیس برنامه ریزی می کردند، معامله خوبی بود!
حالا فرشید سمیعی دست به دامان چنین فردی شده تا با حمایتش حکم مدیرعاملی استقلال را بگیرد وگرنه رییس فدراسیون فوتبال تا کنون نه تنها قدمی برای استقلال برنداشته بلکه مدیران زیر مجموعه اش تا توانسته اند به این تیم آسیب زده است!
دست تاج در دست کمیته داوران و دشمنان استقلال است و چاپلوسی سمیعی هرگز باعث تطهیر رئیس فدراسیون فوتبال نمی شود بلکه بیشتر ماهیت سمیعی را معرفی می کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39734

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.