دستگاه های نظارتی جلوی واگذاری استقلال را بگیرند/ ارزش استقلال حداقل ۱۰ هزار میلیارد است | آوای استقلال
3
پندار توفیقی در گفت و گو با آوای استقلال::

دستگاه های نظارتی جلوی واگذاری استقلال را بگیرند/ ارزش استقلال حداقل ۱۰ هزار میلیارد است

  • کد خبر : 5841
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
دستگاه های نظارتی جلوی واگذاری استقلال را بگیرند/ ارزش استقلال حداقل ۱۰ هزار میلیارد است
این اتفاق مثل یک گلوله برفی است که تبدیل به بهمن می شود و بر سر استقلال فرود می آید.

به گزارش آوای استقلال،پندار توفیقی نسبت به واگذاری احتمالی باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

معاون سابق باشگاه استقلال در گفت و گو با آوای استقلال در این باره اظهار داشت: وقتی در سال ۹۳ می خواستند استقلال را حراج کنند ما مقابل آن ها ایستادیم و از دستگاه های نظارتی خواستیم به این مسئله وارد شوند.

توفیقی در ادامه افزود: برآوردی که برای استقلال داشته اند، صد در صد اشتباه است. در برآوردها باید برند، املاک و نیروی انسانی را در نظر بگیرند که با این شرایط استقلال حداقل ده هزار میلیارد ارزش دارد. باید یک فرمت کارشناسی در این باره انجام شود که متاسفانه این اتفاق صورت نگرفته است.

وی در ادامه گفت: در پایان هر دولت و شروع دولت بعدی دوران گذرا است و معمولا آن موقع تخلفات زیادی انجام می شود که الان هم با توجه به این وضعیت مسلما آسیبش را فقط باشگاه و هوادار می بیند. سال ۹۳ هم که می خواستند با رقم پایین استقلال را واگذار کنند ما از دستگاه های نظارتی خواستیم که به این مسئله ورود کنند آن موقع آقای پورحیدری هم عضو هیات مدیره باشگاه بودند که در برابر این مسئله ایستادگی کردند الان هم نیاز است که دستگاه های نظارتی به این مسئله ورود پیدا کرده و مانع حراج استقلال شوند.

توفیقی اعلام کرد: این که دولت می خواهد در پایان کارش با سرعت استقلال را وارد بازار سرمایه کند یک اشتباه بزرگ است مخصوصا این که بازار سرمایه در حال حاضر اقبال خوبی ندارد و پرونده های بسیاری از این باشگاه هنوز به نتیجه نرسیده و احتمالا بدهی های جدیدی را برای باشگاه به همراه خواهد داشت. متاسفانه الان رفتار کاملا غیر مسئولانه جهت واگذاری استقلال انجام می شود و فقط صرفا هدف این است که استقلال وارد بازار سرمایه شود. این اتفاق مثل یک گلوله برفی است که تبدیل به بهمن می شود و بر سر استقلال فرود می آید.

توفیقی در خصوص وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال گفت: من در مورد افراد حرف نمی زنم. اگر سیستم را نگاه کنیم مشخص است که وضعیت چطور است. شرایطی که الان می بینیم ماحصل مدیریت ضعیف هیجانی و غیر مسئولانه است که استقلال هم از این تصمیمات هیجانی کم ضرر نکرده است. به هر حال با توجه به این که استقلال یک باشگاه مردمی است توقع داریم دستگاه های نظارتی به این مسئله ورود کرده و در این مقطع جلوی واگذاری استقلال را بگیرند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5841

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.