در ۸ سال روحانی یک آب خوش از گلوی استقلال پایین نرفت/ مشکل مدیریت است | آوای استقلال
2
شاهرخ بیانی در گفت و گو با آوای استقلال:

در ۸ سال روحانی یک آب خوش از گلوی استقلال پایین نرفت/ مشکل مدیریت است

  • کد خبر : 6845
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
در ۸ سال روحانی یک آب خوش از گلوی استقلال پایین نرفت/ مشکل مدیریت است
مشکل استقلال مدیریت است و بهترین کادر فنی و بازیکنان هم برای این تیم بیاورند باز هم استقلال مشکل خواهد داشت چرا که مدیریت آن ضعیف است.

به گزارش آوای استقلال، شاهرخ بیانی از مدیریت باشگاه استقلال انتقاد کرد.پیشکسوت استقلال در گفت و گو با آوای استقلال اظهار داشت: اوضاع مدیریتی استقلال فاجعه بار است. من از زمان فکری هم گفتم مشکل این تیم مدیریت است و الان هم می گویم مشکل استقلال مدیریت است و بهترین کادر فنی و بازیکنان هم برای این تیم بیاورند باز هم استقلال مشکل خواهد داشت چرا که مدیریت آن ضعیف است.

وی در ادامه افزود: در ۸ سال دولت روحانی یک آب خوش از گلوی استقلال پایین نرفت و با گذاشتن مدیران ضعیف کاری کردند که استقلال بدترین شرایط را داشته باشد. چرا الان استقلال نباید پول غذا داشته باشد و سرمربی برای بازیکنان غذا بگیرد؟ این چه وضع مدیریت است که بازیکنان فقط ۲۵ تا ۳۰ در صد قرارداد خود را دریافت کرده اند.

بیانی در پایان گفت: اوضاع استقلال واقعا نگران کننده است و امیدوارم زودتر بهبود پیدا کند. خیلی جالب است که مدیران ناکارآمد را برای استقلال انتخاب می کنند و بعد هم که از استقلال می روند باز هم به آن ها پست های بهتری می دهند. زمان استراماچونی هم مشکل ما مدیریت بود، زمان شفر و فکری هم مشکل ما مدیریت بود و الان هم مشکل استقلال همین است و تا وقتی که ساختار مدیریت درست نشود، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6845

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.