آقای شیری، به خاطر بیاور که با مجیدی سلفی می‌گرفتی! | آوای استقلال
1
در نقد یک پرسپولیسی که با استقلال به آرزویش رسید

آقای شیری، به خاطر بیاور که با مجیدی سلفی می‌گرفتی!

  • کد خبر : 10206
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
آقای شیری، به خاطر بیاور که با مجیدی سلفی می‌گرفتی!
معمولا تیمی که چند بار پشت سر هم قهرمان لیگ کشورش می‌شود دیگر نیازی به کری خوانی و صحبت درباره تیم‌های دیگر ندارد و بیشتر به فکر موفقیت در میادین بین المللی خواهد بود، اما در ایران این موضوع برعکس است.

به گزارش آوای استقلال، پرسپولیس برای پنجمین بار متوالی قهرمان ایران شد، اما بازیکنانش طوری بعد از قهرمانی برای استقلالی‌ها کری خواندند که گویا حرف‌های زیادی در دل‌شان مانده بود و با این کار خودشان را تخلیه کردند. اخلاق مداری برخی از بازیکنان پرسولیس با این بازیکنان جداست و کسی آنها را قاطی برخی دیگر از بازیکنان نخواهد کرد، اما برخی رفتارها در نوع خودش قابل تامل است.

مهدی شیری، در حالی با گفتن جمله «من به اینها جام نمی‌دهم» به فرهاد مجیدی کنایه زد که سرمربی استقلال گفته بود که منظورش از به کار بردن این جمله در دربی جام حذفی پرسپولیس نبوده است. فارغ از اینکه وقتی سرپرست تیم پرسپولیس مانند بچه ها کری می خواند نباید از بازیکنی در سطح شیری که بین خود هواداران پرسپولیس در ماجرای فینال لیگ قهرمانان آسیا مغضوب است انتظار داشت.
اما نکته جالب در مورد شیری این است که او سابقه قهرمانی با استقلال در لیگ برتر را دارد. زمانی که او جوان و خام بود در لیست ۱۸ نفره استقلال برای بازی با داماش گیلان در هفته پایانی لیگ دوازدهم قرار گرفت و حتی در رختکن آبی پوشان از شادمانی دست می زد و در تصاویر جشن قهرمانی خوشحالی های او موجود است. موضوع زمانی جذاب می شود که شیری که از حضور در کنار مجیدی خوشحال بود بارها با او عکس یادگاری و سلفی می انداخت تا در آلبوم خاطراتش این آرزویش را ثبت کند، امروز اما می بینیم او در قامت بازیکن درجه ۲ که پرسپولیسی ها نیز اعتقادی به او ندارد، به سرمربی استقلال کنایه می زند، آن هم به کسی که دوست داشت در کنارش عکس یادگاری بگیرد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10206

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها