در فاصله ۳۶ روز تا شروع لیگ برتر؛ فقط استقلال تمرین کرد! | آوای استقلال
5

در فاصله ۳۶ روز تا شروع لیگ برتر؛ فقط استقلال تمرین کرد!

  • کد خبر : 40727
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
در فاصله ۳۶ روز تا شروع لیگ برتر؛ فقط استقلال تمرین کرد!
در شرایطی که زمان زیادی تا شروع فصل جدید لیگ برتر باقی نمانده، اکثر تیم‌های لیگ برتری هنوز در تعطیلات هستند.

به گزارش آوای استقلال، سازمان لیگ دیروز (سه‌شنبه) به‌صورت رسمی زمان شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد. بر این اساس مسابقات لیگ بیست‌وچهارم از روز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد آغاز خواهد شد. در شرایطی که اکنون ۳۶ روز تا شروع مسابقات مانده، اکثر تیم‌های لیگ برتری هنوز تمرینات‌شان را شروع نکرده‌اند و در تعطیلات به‌سر می‌برند.

استقلال تمرین کرد ولی با ۹ بازیکن!
استقلال تنها تیمی است که تمرینات خود برای فصل جدید را آغاز کرده و بقیه تیم‌ها هنوز اقدامی در این زمینه نداشته‌اند. آبی‌های پایتخت دیروز درحالی نخستین جلسه تمرینی خود برای فصل جدید را برگزار کردند که تنها ۹ بازیکن در آن حضور داشتند و از این جمع فقط ۴ بازیکن حاضر به انجام تمرین شدند. ۵ بازیکن دیگر استقلال به‌دلیل مطالبات خود از فصل گذشته حاضر به حضور در تمرین نشدند و تماشاگر تمرینات ۴ بازیکن دیگر بودند.

باتوجه به اتفاقات اخیر باشگاه استقلال و مشکلات تمدید قرارداد و جذب بازیکن، بعید است تمرینات استقلال به‌زودی با حضور تمام نفرات برگزار شود و این موضوع هم می‌تواند مشکلاتی برای این تیم ایجاد کند.

سپاهان از فردا استارت می‌زند
سپاهان اصفهان وضعیت متفاوتی با دیگر تیم‌های لیگ برتر دارد و باید ۹ روز قبل از شروع فصل جدید یعنی در تاریخ سه‌شنبه ۱۶ مرداد نخستین بازی خود مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را مقابل شباب‌الاهلی برگزار کند. شاگردان ژوزه مورایس قرار است از فردا (پنج‌شنبه) تمرینات پیش‌فصل خود را آغاز کنند ولی این تیم هم از نظر بازیکن وضعیت جالبی ندارد. میلاد زکی‌پور، امید نورافکن ۲ بازیکن اصلی سپاهان در فصل گذشته هستند که از این تیم جدا شده‌اند و رامین رضاییان هم اعلام کرده قصد ماندن در جمع طلایی‌پوشان را ندارد. فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو هم پس از فینال جام حذفی تصمیم به جدایی گرفته‌اند. در چنین شرایطی سپاهان هم امکان برگزار تمرین با تمام نفرات را ندارد ولی وضعیت قراردادی دیگر نفرات این تیم از استقلال و پرسپولیس بهتر است.

۲ تیم پرسپولیس و فولاد هم قرار است از دوشنبه ۲۳ تیر رسما تمرینات خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر آغاز کنند.

فصل بدنسازی از دست رفت!
در شرایطی که اکثر تیم‌ها یک ماه پیش از شروع لیگ برتر درحال آغاز کردن تمرینات خود هستند، این موضوع نگرانی‌هایی را در خصوص آمادگی بدنی بازیکنان برای فصل جدید ایجاد کرده است. معمولا گفته می‌شود تیم‌ها به حدود ۶ الی ۷ هفته زمان برای بدنسازی و تمرینات پیش‌فصل نیاز دارند که در شرایط فعلی این موضوع رعایت نشده است. به‌خصوص که حتی در صورت آغاز تمرینات هم بسیاری از نفرات به‌دلیل عدم توافق و امضا نکردن قرارداد، جلسات تمرینی را از دست می‌دهند و مجبور به انجام تمرینات انفرادی دور از تیم هستند. موضوعی که در نیم‌فصل اول سال گذشته به پرسپولیس ضربه زد و دیر شروع شدن تمرینات این تیم باعث شد سرخپوشان در نیم‌فصل اول به مشکل بخورند.

البته در سال‌های اخیر بارها پیش آمده که تیم‌ها با وجود شروع دیرهنگام تمرینات، در لیگ برتر نتایج درخشانی هم کسب کرده‌اند. یکی از دلایل اصلی این اتفاق، تعطیلات پیاپی و طولانی‌مدت لیگ برتر ایران است که فرصت بازگشت به فرم مطلوب و جبران زمان از دست‌رفته را به تیم‌ها می‌دهد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=40727

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها