در حرکت اسلوموشن هلدینگ؛ رقبا روی دور تند! | آوای استقلال
0

در حرکت اسلوموشن هلدینگ؛ رقبا روی دور تند!

  • کد خبر : 40515
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
در حرکت اسلوموشن هلدینگ؛ رقبا روی دور تند!
گویا هلدینگ خلیج فارس ناجی آبی ها نخواهد بود.

به گزارش آوای استقلال، از وقتی استقلال تحت مالکیت هلدینگ قرار گرفته، هیچ اقدام مثبتی در باشگاه اتفاق نیفتاده و تغییری در شرایط و در راستای بهبود اوضاع این تیم ایجاد نشده است.
درست مثل سابق انتخاب آدم های کوچک برای سمت های مهم و حساس، عدم حساسیت نسبت به ورود پرسپولیسی ها و قدرت تصمیم گیری برای استقلال، نقل و انتقالات کُند و ضعیف، سکوت کُشنده مسئولین مربوطه برای توضیح شرایط باشگاه و آگاه سازی هواداران نسبت به برنامه های باشگاه و هلدینگ …
به تازگی رسانه باشگاه اقدام به انتشار ویدئویی کرده که بیشتر نمایش سایه بازی است تا اطلاع رسانی. گویا هدف باشگاه از انتشار این ویدئوی مضحک آن است که بعد از یک ماه از پایان لیگ، نشان بدهد که مسئولین در فصل نقل و انتقالات بیکار نبوده اند و قرار است به زودی پرده از فتح الفتوح شان بردارند.
قصد پیش داوری نداریم و امیدواریم به واقع در پشت پرده این ویدئو خبرهای خوبی نهفته باشد که پس از رونمایی، صدای خنده ی از سر شوقِ هواداران استقلال فضای خانه و هر جایی که هستند را پُر کند اما حقیقتا با شنیدن اخبار نقل و انتقالاتِ دیگر تیم ها، نمی توانیم چندان خوش بین باشیم.
گزینه های مد نظر نکونام را که کلا منتفی می دانیم چرا که لژیونرها به نظر نمی رسد قصد بازگشت داشته باشند وقتی در لیگ هایی بازی می کنند که تمام امکانات حرفه ای را در اختیار دارند و بازیکنان دغدغه مالی و نگرانی بابت پرداختی ها ندارند، چرا باید تمایلی به بازگشت و بازی در لیگ به ظاهر حرفه ای اما به شدت پر حاشیه و آماتور ایران داشته باشند؟ بنابراین نکونام بهتر است رویه سال گذشته را دنبال نکند و لیست نفراتی را به باشگاه ارائه بدهد که در واقعیت امکان جذب آنها وجود داشته باشد مگر آنکه نکونام هدفش از ارائه این فهرست آن باشد که بتواند در طول فصل بگوید باشگاه نفرات مد نظرش را جذب نکرد!
هلدینگ هم بهتر است تکلیف خودش با هواداران را روشن کند اگر قرار است تیم را برای قهرمانی ببندد که این راهی که آنها می روند به ترکستان است، با این روند فقط سرمایه خودشان را بر باد می دهند.
مسئولین ارشد هلدینگ خلیج فارس اگر فوتبالی هم نباشند، مدیر که هستند، سری به مطالب رسانه ها و مصاحبه های شخص جواد نکونام بزنند و ببینند آیا بارها گفته نشد دست ایشان خالی بود و بضاعتشان اندک، پس چطور حالا رسانه رسمی باشگاه با کلی ژست و ادا و اصول از تمدید قرار داد با ابوالفضل جلالی و سهرابیان رونمایی می کند؟
واقعا انتظار دارید هواداران به خاطر تمدید با بازیکنان سال پیش ذوق زده و خوشحال شوند، تمدید با بازیکنانی که بارها عیان یا گاهاً در لفافه کسب عنوان دومی را به آنها ربط داده اند و به نوعی همین بازیکنان را عامل قهرمان نشدن تیم دانستند!!
البته که چنین نیست و هواداران قدردان بازیکنانی هستند که در میان آنهمه حواشی داخلی و بیرونی، توانستند ۲۷ هفته صدرنشین لیگ باشند ولی این واقعیتی غیر قابل انکار است که استقلال به شدت باید تقویت شود تا بتواند حضوری مقتدرانه در لیگ کشور و جام نخبگان داشته باشد. اما متاسفانه هلدینگ آنقدر اسلوموشن عمل می کند که گزینه های مد نظر استقلال توسط تیم های متمول هوایی می شوند بازیکنانی نظیر جواد آقایی پور که با استقلال وارد مذاکره شد و توافق اولیه نیز به دست آمد حالا با پیشنهاد سپاهان دچار تردید شده است. هلدینگ آنقدر دست دست می کند یا آنقدر خساست به خرج می دهد که تیم های دیگر وارد عمل می شوند و با مبلغ پیشنهادی بالا توجه بازیکنان مد نظر استقلال را جلب می کنند

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=40515

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.