در انتظار رونمایی از اولین ترکیب استقلالِ سهراب؛ تهاجمی و با حضور پررنگ خارجی‌ها؟ | آوای استقلال
0

در انتظار رونمایی از اولین ترکیب استقلالِ سهراب؛ تهاجمی و با حضور پررنگ خارجی‌ها؟

  • کد خبر : 43256
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
در انتظار رونمایی از اولین ترکیب استقلالِ سهراب؛ تهاجمی و با حضور پررنگ خارجی‌ها؟
استقلالی‌ها در اولین بازی با هدایت سهراب بختیاری‌زاده قرار است امشب برابر هوادار به میدان بروند و به نظر می‌رسد که ترکیب آبی‌ها دستخوش تغییر و تحولات مهمی خواهد شد.

به گزارش آوای استقلال، آبی‌پوشان پایتخت در طول ۳۸ دیدار اخیر خود در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ نخبگان آسیا با هدایت جواد نکونام کار خود را پیش برده بودند اما حالا شرایط در هفته هفتم لیگ برتر متفاوت است؛ چرا که دیگر خبری از حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت نیست و قرار است سهراب بختیاری‌زاده در قامت سرمربی موقت روی نیمکت استقلال حضور پیدا کند و آبی‌ها را در جدال حساس برابر هوادار که از ساعت ۲۰ امشب (شنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز خواهد شد، هدایت نماید.

بختیاری‌زاده در شرایطی به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده که قرار است تا پایان هفته جاری، سرمربی جدید استقلال معرفی شود و براساس آخرین خبرها، مدیران باشگاه به دنبال استخدام سرمربی خارجی هستند. سهراب بختیاری‌زاده در روزهای گذشته تمرینات استقلال را زیرنظر داشته و گفته می‌شود که این سرمربی جوان که سابقه هدایت شهرخودرو مشهد و صنعت‌نفت آبادان را در لیگ برتر دارد، به دنبال آن است تا استقلال را با شمایلی متفاوت نسبت به دوران سرمربیگری جواد نکونام به میدان بفرستد.

آرایش خط دفاعی آبی‌ها تغییر می‌کند؟
حسین حسینی با وجود گذراندن روزهای پرماجرا، احتمالاً دروازه‌بان شماره یک استقلال باقی خواهد ماند. برخلاف دوره سرمربیگری جواد نکونام، احتمالاً آبی‌ها امشب با ترکیبی ۴ دفاعه برابر هوادار قرار می‌گیرند که براساس آخرین خبرها، سامان فلاح و رافائل سیلوا زوج احتمالی خط دفاعی استقلال هستند و رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی هم شانس حضور در پست دفاع راست‌وچپ را دارند که حضور جلالی در سمت چپ به جای زکی‌پور می‌تواند تصمیم جالب‌توجهی باشد.

خارجی‌ترین نسخه خط هافبک استقلال در راه است؟
دیدیه اندونگ احتمالاً به مانند دیدارهای قبلی وظیفه رهبری خط هافبک استقلال را برعهده خواهد داشت و گفته می‌شود که سهراب بختیاری‌زاده به دنبال پیاده‌سازی آرایش ۳-۳-۴ است. برای پیاده‌سازی این آرایش، احتمالاً بختیاری‌زاده به سراغ استفاده از گائل کاکوتا و جلال‌الدین ماشاریپوف خواهد رفت تا این ۲ ستاره کنگویی و ازبکستانی استقلال که در فیفادی پیش‌رو هم به اردوی ملی دعوت شده‌اند، در قامت هافبک تهاجمی کار خود را در ترکیب آبی‌ها پیش ببرند و که حضور کاکوتا در ترکیب اولیه و نیمکت‌نشینی آرش رضاوند می‌تواند یکی از ملموس‌ترین تغییرات ترکیب استقلال نسبت به دیدارهای قبلی باشد.

مثلث تهاجمی آبی‌ها با حضور مهرداد؟
بختیاری‌زاده آرایش ۳مهاجمه را در تمرینات استقلال آزموده و گفته می‌شود که به دنبال پیاده‌سازی آن مقابل تیم هوادار است؛ آن‌هم در حالی‌که دوره محرومیت مهرداد محمدی هم به پایان رسیده و او می‌تواند اولین بازی خود در ترکیب استقلال در لیگ بیست‌وچهارم را امشب انجام دهد. براساس آخرین خبرها، احتمالاً مهرداد محمدی در کنار محمدحسین اسلامی، وینگرهای استقلال در بازی امشب خواهند بود و گوستاوو بلانکو هم در نقش مهاجم هدف کار خود را پیش می‌برد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار تهران
حسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، محمدحسین اسلامی و گوستاوو بلانکو

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43256

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها