دروازه بانی که دفن شد اما دوباره جوانه زد | آوای استقلال
4
وقتی گلر استقلالی را سیبل کردید

دروازه بانی که دفن شد اما دوباره جوانه زد

  • کد خبر : 28146
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
دروازه بانی که دفن شد اما دوباره جوانه زد
پس از پایان بازی با انگلیس هر چقدر فریاد زدیم این شکست یک فرایند جمعی بود و همه در آن مقصر بودیم، گروهی از کانال های هواداری پرسپولیس تاکید داشتند تا همه چیز را گردن حسین حسینی بیندازند و معتقد بودند اگر بیرانوند مصدوم نمی‌شد قطعاً چنین فاجعه ای رخ نمی داد.

به گزارش آوای استقلال، البته که همه از مصدومیت سنگربان شماره یک تیم ملی ناراحت شدیم و دلمان می‌خواست حسین حسینی در چنین شرایطی داخل دروازه قرار بگیرد ولی باید انصاف داشت و گفت حتی اگر بیرانوند هم آسیب نمی‌دید، تیم ملی آنقدر ضعیف بود که باز با یک شکست پرگل زمین را ترک کند اما برخی دوستان پرسپولیسی در کانال ها اصرار داشتند تا به همه ثابت کنند مرغ آنها یک پا دارد به همین خاطر از هیچ انتقاد فنی و حتی غیر فنی علیه حسینی مضایقه نکردند.

جوانه زدن دوباره

افراد تندرو و ظاهراً پرسپولیسی که البته حسابشان از طرفداران معتدل و منطقی این تیم کاملا جداست طی روزهای پس از شکست مقابل انگلیس، آواری از انتقادات را بر سر حسین حسینی خراب کردند و اصلاً به این نکته توجه نداشتند که هنوز دو مسابقه دیگر باقی مانده است.
آنها به سهم خود کاپیتان استقلال را زیر انتقادات مدفون کردند تا روحیه ای برای او جهت تقابل با سرخپوشان در دربی باقی نماند اما نمی دانستند سنگربان شماره یک استقلال همچون یک بذر از زیر این آوار قد می کشد و دوباره می‌روید. همان اتفاقی که در مسابقه با ولز رخ داد و حسینی بارها با واکنش های خوب خود دروازه ما را نجات داد تا در روزی که کلین شیت کرد تیم ملی هم بتواند به سومین پیروزی خود در جام جهانی دست پیدا کند.

شب هنرنمایی

دوباره تاکید می کنیم که برای علیرضا بیرانوند آرزوی سلامتی داریم و اتفاقاً دلمان می‌خواهد این سنگربان حتماً به دربی برسد چون استقلالی ها همیشه دوست دارند حریف سنتی خود را در قوی ترین حالت ممکن شکست بدهند اما استفاده از بیرانوند در بازی با آمریکا یک ریسک بزرگ است که امیدواریم کارلوس کی روش آن را انجام ندهد چون حالا که سنگربانی آماده و خوش روحیه مثل حسین حسینی در اختیار دارد بهتر است فرصت بازی سوم را هم در اختیار او بگذارد تا با هنرنمایی این سنگربان و سایر ملی‌پوشان همه چیز برای صعودمان فراهم آید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28146

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.