درس بزرگ استقلال به اسکوچیچ | آوای استقلال
5
اردو با تفریح فرق دارد

درس بزرگ استقلال به اسکوچیچ

  • کد خبر : 25771
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
درس بزرگ استقلال به اسکوچیچ
استقلال هفته گذشته برای برگزاری اردوی تدارکاتی راهی ترکیه شد و این روزها همچنان در حوالی آنکارا مشغول تکمیل روند آماده سازی خود برای حضور در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر است.

به گزارش آوای استقلال، هنگامی که بحث اردو مطرح می‌شود عده‌ای تصور می‌کنند باید از این فرصت به عنوان مجالی جهت یک مسافرت خارجی و عوض شدن آب و هوای بازیکنان قبل از شروع مسابقات لیگ برتر و البته افزایش روحیه آنها استفاده کرد ولی در فوتبال روز جهان چنین فرضیه‌ی کاملا مردود است. اتفاقاً اردو باید کاملا متفاوت با فضای سفر تفریحی باشد و تا سر حد امکان از امکانات شهری و شرایط توریستی در آن فاصله گرفت. زمان سفر تفریحی هنگام تعطیلات بین دو فصل است و اردوی تدارکاتی خارجی تعریفی کاملا جداگانه دارد. تعریفی که حالا استقلالی ها آن را به طور عملی نشان داده اند.

روزهای سخت

کاروان استقلال بلافاصله پس از ورود به فرودگاه آنکارا راهی یک منطقه کوهستانی خارج از شهر شد و در جایی اقامت دارد که نه تنها توریستی نیست بلکه حتی در اطراف آن تعداد بومیان بسیار کمی هم زندگی می کنند. حضور ۲۴ ساعته در کمپ، برگزاری تمرینات پرفشار دو نوبت صبح و عصر،انجام بازی های دوستانه و مقررات سختگیرانه داخل اردو شرایط ویژه‌ای را برای استقلالی ها فراهم کرده تا حواسشان باشد برای کسب آمادگی به ترکیه سفر کرده اند نه تفریح و خوشحالی. آنها از هوای گرم این روزهای تهران فاصله گرفته اند و در یک شرایط آب و هوایی مناسب باید تمرینات پرفشاری را سپری کنند تا مهیای فصل آینده شوند.

درس بزرگ

اردوی استقلال می‌تواند درس بسیار بزرگی برای دراگان اسکوچیچ باشد. سرمربی کروات تیم ملی که ماجراهای آخرین اردوی تیمش هنوز نقل محافل است و سر و صدای زیادی به پا کرده است. از شب زنده داری بازیکنان تا صبحانه اختیاری و خوابیدن تا حوالی ظهر !
قطعاً نظم در آخرین اردوی تیم ملی یک حلقه مفقوده بود و بهتر است دراگان اسکوچیچ شرایط اردوی استقلال را مبنا قرار بدهد و برای اردوی بعدی تیم ملی از ریکاردو ساپینتو الگو بگیرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25771

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.