دردسر جدید برای استقلال؛فرشید اسماعیلی به باشگاه نوتیس داد | آوای استقلال
1
گزارش اختصاصی استقلال؛

دردسر جدید برای استقلال؛فرشید اسماعیلی به باشگاه نوتیس داد

  • کد خبر : 6012
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
دردسر جدید برای استقلال؛فرشید اسماعیلی به باشگاه نوتیس داد
اسماعیلی برابر قانون نوتیس را به باشگاه ارائه کرده تا تکلیف مطالبات معوقه اش روشن شود و مدیرعامل نسبت به پرداخت مطالبات وی در فاصله قانونی اقدام کند

به گزارش آوای استقلال، حضور ناگهانی فرشید اسماعیلی در باشگاه استقلال ابهامات فراوانی را به دنبال داشت تا حدی که این پرسش برای هواداران استقلال به وجود آمد که چرا هافبک استقلال سرزده به ساختمان باشگاه مراجعه کرده است.

اسماعیلی حین خروج از باشگاه صحبت خاصی با خبرنگاران انجام نداد و تاکید کرد صرفا برای یک کار اداری به باشگاه مراجعه کرده است اما حالا شنیده می شود؛هافبک استقلال برای ارائه نوتیس به باشگاه مراجعه کرده تا تکلیف مطالبات معوقه اش روشن شود.

اسماعیلی برابر قانون نوتیس را به باشگاه ارائه کرده تا تکلیف مطالبات معوقه اش روشن شود و مدیرعامل نسبت به پرداخت مطالبات وی در فاصله قانونی اقدام کند در غیر این صورت طبق قانون عمل خواهد کرد.

گفته می شود فرشید اسماعیلی جزو بازیکنانی است که تاکنون تنها ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده به همین دلیل در این مقطع از روش قانونی برای وصول مطالبات خود استفاده کرده است!

شنیده می شود فرشید اسماعیلی همزمان برای اعضای هئیت مدیره استقلال نیز نوتیس مذکور را ارسال کرده است تا آنها نیز در جریان این مساله قرار داشته باشند.

گفتنی است،پیش از این فرشید اسماعیلی در گفت و گو با دو عضو هئیت مدیره استقلال  اعلام آمادگی کرده بود قراردادش را با استقلال تمدید کند،همچنین به این دو عضو اعلام کرده بود اگر آنها بخواهند حاضر است چند ماه دیگر هم منتظر بماند اما به هیچ وجه حاضر به زمان بیشتر به مدیرعامل نیست. گویا وی پس از انتشار اخبار مرتبط با استعفای اعضای هئیت مدیره استقلال تصمیم می گیرد بلافاصله به سعادت آباد برود و نوتیس خود را تقدیم مددی کند.

 

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6012

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.