دردسر جدید برای استقلال؛زمین چمن مجموعه انقلاب به مزایده گذاشته شد! | آوای استقلال
4
گزارش اختصاصی آوای استقلال؛

دردسر جدید برای استقلال؛زمین چمن مجموعه انقلاب به مزایده گذاشته شد!

  • کد خبر : 4533
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
دردسر جدید برای استقلال؛زمین چمن مجموعه انقلاب به مزایده گذاشته شد!
اشگاه استقلال به واسطه تصمیم جدید شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی دیگر قادر به استفاده اختصاصی از این زمین ورزشی نیست چون برابر مقررات و با توجه به اتمام قرارداد فی مابین باشگاه استقلال و مجموعه انقلاب این مجموعه ورزشی برای واگذاری به بخش خصوصی به مزایده گذاشته خواهد شد تا بهره بردار جدید مشخص شود.

به گزارش آوای استقلال، زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب در سال های اخیر به عنوان محل تمرین تیم فوتبال بزرگسالان استقلال مورد بهره برداری قرار گرفته بود به همین دلیل مجموعه مدیریتی باشگاه در تلاش بود این زمین را در شرایط ایده آل حفظ کند اما انگار باشگاه استقلال به واسطه تصمیم جدید شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی دیگر قادر به استفاده اختصاصی از این زمین ورزشی نیست چون برابر مقررات و با توجه به اتمام قرارداد فی مابین باشگاه استقلال و مجموعه انقلاب این مجموعه ورزشی برای واگذاری به بخش خصوصی به مزایده گذاشته خواهد شد تا بهره بردار جدید مشخص شود.

بر این اساس باشگاه استقلال پس از برگزاری مزایده نمی تواند در این مجموعه تمرین کند مگر اینکه با برنده مزایده وارد گفت و گو شود تا در صورت توافق و عقد قرارداد جدید از این مجموعه استفاده کند در غیر این صورت باید مجموعه جدیدی را برای برگزاری تمرینات استقلال انتخاب کند.

هرچند تاکنون در خصوص این مساله هیچ اطلاع رسانی درستی صورت نگرفته است اما بدون تردید دوباره چالش نبود تمرین تمرین گریبان استقلال را خواهد گرفت و یک دغدغه جدید برای کادر فنی استقلال به وجود خواهد آمد که این مساله حواشی جدیدی را به وجود خواهد آورد.

در دوره قبلی مربیگری فرهاد مجیدی در استقلال موضوع عدم کیفیت لازم زمین تمرین استقلال به یکی از موضوعات چالشی در این باشگاه تبدیل شده بود که تا مدت ها این مشکل وجود داشت که در نهایت با مساعدت امیر حسین فتحی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال و مدیر کنونی مجموعه استقلال مشکلات مرتفع شد اما انگار دوباره این داستان به شکل دیگری برای آبی ها دردسر ساز شده است!

باید دید آیا مسوولان باشگاه استقلال و احمد مددی قادر است پس از برگزاری فرایند قانونی واگذاری زمین مجموعه به بخش خصوصی با بهره بردار جدید به توافق برسد یا خیر؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4533

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.