دبیرکل در قرنطینه؛ چه کسی نامه برکناری فغانپور را امضا کرد؟ | آوای استقلال
3

دبیرکل در قرنطینه؛ چه کسی نامه برکناری فغانپور را امضا کرد؟

  • کد خبر : 2957
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
دبیرکل در قرنطینه؛ چه کسی نامه برکناری فغانپور را امضا کرد؟
جریمه ده هزار فرانکی روابط بین الملل فدراسیون فوتبال به خاطر سهل انگاری رییس این کمیته و خودداری اش از ارسال باشگاه داماش پارسه از طریق سیستم TMS فدراسیون فوتبال به فیفا، این روزها به یکی از پرونده های عجیب فدراسیون فوتبال تبدیل شده است

در پرونده جریمه ۱۰ هزار فرانکی فدراسیون فوتبال به دلیل سهل انگاری روابط بین الملل فدراسیون فوتبال، فدراسیون به جای برخورد با فرد شخص خاطی، رییس کمیته حقوقی اش را برکنار کرد.

رسانه ها اواخر فروردین ماه با انتشار خبری از جریمه ۱۰ هزار فرانکی فدراسیون فوتبال ایران پرده برداشت، خبری که طبق معمول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از انتشارش خودداری کرده بود.

در این گزارش،یکی از رسانه ها از ارسال پرونده حمیرا اسدی، رییس کمیته روابط بین الملل به کمیته اخلاق خبر داده بود. این خبر را صفی الله فغانپور جمعه ۳ اردیبهشت در برنامه ورزش و مردم در شبکه یک تایید کرد و مشخص شد کمیته حقوقی فدراسیون در نامه ای به کمیته اخلاق اعلام کرده چون سهل انگاری شخص رییس روابط بین الملل منجر به جریمه فدراسیون فوتبال شده است باید خود آن شخص این جریمه ۱۰ هزار فرانکی را بپردازد.

گویا همین گزارش برای صفی الله فغانپور، رییس کمیته حقوقی فدراسیون مشکل ساز شد و فدراسیون فوتبال به همکاری با رییس کمیته حقوقی پایان داد.

این تصویر نامه ای است که به تاریخ ۱۴۰۰/۲/۱ و به شماره ۱۴۰۰۱۱۵۴۹ و به امضای منصور قنبرزاده، پایان همکاری فدراسیون و فغانپور را اعلام کرده است اما این نامه چند ابهام دارد:

اول این که فغانپور مدعی است منصور قنبرزاده روز جمعه ۳ اردیبهشت به او پیام داده و این نامه را شیطنت برخی کارمندان فدراسیون دانسته و به او تاکید کرده از تاریخ چهارشنبه اول اردیبهشت به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه بوده و نامه ای را امضا نکرده است.

ابهام دوم به امضای شخص منصور قنبرزاده برمی گردد. قنبرزاده چگونه در قرنطینه بوده که این نامه را امضا کرده و اگر امضا کرده چرا در پیامی که برای فغانپور فرستاده منکر نامه شده و اگر امضا نکرده، چه کسانی جای او پای این نامه را امضا زده اند؟

گفته می شود منصور قنبرزاده به دلیل نا آشنایی با زبان انگلیسی و ضرورت تسلط دبیرکل به زبان انگلیسی برای مکاتبه و ارتباط روزانه با AFC و فیفا ناچار شده برخی اختیارات و وظایف خود را به همکارانش تفویض کند و احتمالا همان همکاران پشت پرده ماجرای این نامه هستند.

همکارانی که گفته می شود در حال حاضر قدرت اصلی و پشت پرده را در فدراسیون در اختیار دارند. نکته عجیب این است که رییس فدراسیون هم از برکناری صفی الله فغانپور بی خبر بوده است.

گویا گروهی در فدراسیون فوتبال به واسطه ارتباطی که خارج از این فدراسیون با نیروهای مافوق رییس فدراسیون دارند، در حال ایجاد تغییر در برخی کمیته های فدراسیون فوتبال هستند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2957

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.