داوران شمشیر را برای استقلال از رو بسته‌اند | آوای استقلال
3
نوری در گفت و گو با آوای استقلال مطرح کرد:

داوران شمشیر را برای استقلال از رو بسته‌اند

  • کد خبر : 27205
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
داوران شمشیر را برای استقلال از رو بسته‌اند
پیشکسوت استقلال گفت: داوران چندین سال است که علیه استقلال سوت می‌زنند و این یک موضوع تازه‌ای نیست، گل استقلال درست بود چرا که توپ از دست دروازه‌بان حریف رها شد و بعد پیمان بابایی گل زد، ضمن اینکه توپ به دست مدافع پیکان برخورد کرد و یک پنالتی گرفته نشد، داوران شمشیر را برای استقلال از رو بسته‌اند.

به گزارش آوای استقلال، «محمد نوری» پیشکسوت استقلال روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: باید از ساپینتو حمایت کنیم، نه تنها از ساپینتو بلکه هر مربی دیگری روی نیمکت استقلال بنشیند باید از او حمایت کرد.
وی افزود: نه تنها من بلکه همه پیشکسوتان استقلال بر این باور هستیم او تازه به ایران آمده است و حداقل نیاز به یک نیم فصل دارد. به او زمان می‌دهیم تا بتواند اندیشه‌ها و افکار تاکتیکی خود را در استقلال پیاده کند،
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: با حرف‌های ساپنتو که در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با پیکان بر زبان آورد مخالف هستم، بازیکنان قدیمی جوانی‌شان را برای این تیم گذاشتند، آنها سرمایه و صاحبان استقلال هستند، اگر حرف و انتقادی مطرح می‌شود از سر دلسوزی است.
نوری تصریح کرد: او باید بداند اگر بخواهد روبروی پیشکسوت‌ها قرار بگیرد و علیه آنها باشد نمی‌تواند روی نیمکت استقلال دوام بیاورد. اینکه بخواهد از قدیمی‌های استقلال انتقاد کند کار درستی نیست.
وی تاکید کرد: بیژن طاهری به عنوان سرپرست استقلال که بازیکن قدیمی این تیم بود باید نکات لازم را به ساپینتو گوشزد کند، او باید با ساپنتو بگوید با قدیمی‌ها رابطه خوبی داشته و از آنها دعوت کند تا در تمرینات حضور پیدا کرده و بازوانش باشند.
پیشکسوت استقلال اعلام کرد: اگرچه استقلال بد بازی نکرد و شایسته پیروز ی در این مسابقه بود اما این تیم با توجه به نفراتی که در اختیار دارد بهتر است شکل و روش بازی بهتری را به نمایش بگذارد، از استقلال انتظار می‌رود جوری در زمین بازی کند که هیچ کس نتواند حق آنها را بخورد.
نوری در پایان گفت: داوران چندین سال است که علیه استقلال سوت می‌زنند و این یک موضوع تازه‌ای نیست، گل استقلال درست بود چرا که توپ از دست دروازه‌بان حریف رها شد و بعد پیمان بابایی گل زد، ضمن اینکه توپ به دست مدافع پیکان برخورد کرد و یک پنالتی گرفته نشد، داوران شمشیر را برای استقلال از رو بسته‌اند، در این فصل استقلال علاوه بر اینکه با حریفان بازی دارد باید با داوران نیز رودرو شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27205

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.