دامی که برای ریکاردو  پهن کرده‌اند | آوای استقلال
3
حواس سرمربی استقلال جمع باشد

دامی که برای ریکاردو  پهن کرده‌اند

  • کد خبر : 29209
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
دامی که برای ریکاردو  پهن کرده‌اند
ریکاردو ساپینتو از ابتدای حضورش در استقلال یک اشتباه غیرقابل کتمان داشت که به هیچ عنوان نمی خواهیم آن را تبرئه کرده یا به دیده اغماض بنگریم.

به گزارش آوای استقلال، سرمربی استقلال از همان ابتدای کار در کنار زمین پرخاشگری کرد و این تیم لطمه بزرگی بابت آن متحمل شد. غیبت ۴ جلسه ای مرد پرتغالی در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ضربه بزرگی به استقلال زد چون آبی‌پوشان در آن ۴ مسابقه روی هم هفت امتیاز از دست دادند بنابراین قبل از هر توصیه یا هشداری باید به او بگوییم بیشتر از گذشته مراقب رفتارش باشد چون به طور دقیق زیر ذره‌بین  کمیته انضباطی و داوران قرار دارد و کوچکترین حرکتش می تواند بزرگترین بازتاب را داشته باشد ولی ظاهراً اتفاقات دیگری نیز در متن فوتبال ما پیرامون او به وقوع پیوسته است.

دام خطرناک

از قرار معلوم جدا از داوران و ارکان انضباطی فوتبال کشور برخی بازیکنان و بعضی از مربیان لیگ برتری هم قضیه عصبانیت ریکاردو را حسابی جدی گرفته و برایش نقشه کشیده اند آنها می خواهند با استفاده از شیطنت های خود در داخل یا اطراف زمین روی اعصاب سرمربی استقلال راه بروند و عصبانی اش کنند تا با توجه به سابقه بدی که از ساپینتو در ذهن داوران باقی مانده است زمینه برای اخراجش از کنار زمین فراهم شود روشی که با روح فوتبال منافات دارد اما متاسفانه خبرهای رسیده حکایت از پهن کردن این دام خطرناک برای سرمربی استقلال دارد.

هوشیاری مسئولان

در چنین شرایطی مسئولان باشگاه استقلال باید بیش از هر زمان دیگری هوشیار باشند و این نکته را به سرمربی تیم گوشزد کنند که برایش نقشه کشیده اند و هر طور که شده باید آرامش خود را کنار زمین حفظ کند چون اگر از کوره در برود دقیقاً در زمینی که بعضی رقبا دوست دارند بازی می کند و البته تاوان سنگینی هم خواهد داد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29209

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.