خودخواهی تا کجا؟ | آوای استقلال
2
سوالی که کی‌روش باید به آن جواب بده

خودخواهی تا کجا؟

  • کد خبر : 28112
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
خودخواهی تا کجا؟
واقعاً محبی از این ملی پوشان ضعیف تر بود؟

به گزارش آوای استقلال، تیم ملی بازی اول خود را درحالی واگذار کرد که جدا از ضعف مفرط تاکتیکی به لحاظ فردی هم عملکرد ضعیفی را در میان نفرات شاهد بودیم و به جرأت می توان گفت غیر از مهدی طارمی و بقیه بازیکنان ایران اصلاً در حد یک بازیکن ملی پوش ظاهر نشدند و بسیار ضعیف کار کردند. حقیقتی غیر قابل انکار و واقعیتی که نمی‌توانیم از کنارش با بی‌تفاوتی عبور کنیم.

این مسئله هیچ ارتباطی به آبی یا قرمز بودن بازیکنان نیز ندارد چون همه به چشمان خودشان دیدند تیم ملی هم در عرصه تاکتیکی و هم از نگاه فردی واقعاً ضعیف بود اما در این میان برخی سوالات هم وجود دارد که خیلی دلمان میخواهد کارلوس کی روش به آنها پاسخ بدهد.

محبی ضعیف تر بود یا ملی پوشان؟

کارلوس کی‌روش قبل از سفر به قطر در مورد بازیکنان خط خورده از اردوی تیم ملی با صراحت گفت همه آنها نفرات ارزشمندی هستند اما چاره ای نداشت جز اینکه بهترینها را برگزیند و به جام جهانی ببرد. حرف او به لحاظ فوتبالی و منطقی کاملاً درست است اما واقعیت امر اینجاست که آیا واقعاً با توجه به نمایشی که ما از ملی پوشان در بازی مقابل انگلیس دیدیم، محمد محبی از این نفرات ضعیف تر بود؟ به جرأت می‌توان گفت محبی همین حالا حداقل از پنج بازیکنی که در جام جهانی قطر حضور دارند بهتر است و متاسفانه سرمربی تیم ملی در این رابطه دچار اشتباه شد. اشتباهی که فرصت حضور در بهترین تورنمنت فوتبال جهان را از آماده ترین بازیکن استقلال گرفت.

حسرتی به نام جای خالی

حسرت ما در مورد محمد محبی وقتی بیشتر می‌شود که می بینیم تیم ملی می توانست با وجود در اختیار داشتن همه این بازیکنانی که کارلوس کی روش آنها را گزینش کرده باز هم محمد محبی را همراه داشته باشد. ایران به همراه فرانسه تنها تیم هایی هستند که لیست ۲۵ نفره به فیفا دادند و فهرست ۲۶ نفره خود را تکمیل نکردند به همین خاطر حسرتمان دو برابر می‌شود چون جدا از انتخاب نشدن محبی حالا داریم می‌بینیم که او نمی توانست در لیست قرار بگیرد اما کی‌روش ترجیح داد یکی از صندلی ها را خالی بگذارد اما آن را به بازیکن جنوبی استقلال ندهد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28112

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.