خطیر و نکونام باید با هم حرف بزنند | آوای استقلال
2
تکلیف روشن است؛

خطیر و نکونام باید با هم حرف بزنند

  • کد خبر : 33015
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
خطیر و نکونام باید با هم حرف بزنند
حرف‌هایی که علی خطیر دوشنبه شب در تلویزیون بر زبان آورد کاملاً مشخص کرد در استقلال یکسری ناهماهنگی وجود دارد و حتی خود مدیرعامل باشگاه هم با صراحت گفت وجود اختلاف میان او و جواد نکونام را کتمان نمی‌کند.

به گزارش آوای استقلال، اینکه علی خطیر به عنوان مرد شماره یک امور اجرایی باشگاه استقلال اینطور با صراحت حرف از وجود اختلاف سلیقه می‌زند، اتفاقاً کار خوبی است چون هر چقدر این مسائل عیان شده را کتمان کنیم بر میزان حاشیه‌ها افزوده می‌شود ولی حالا هواداران می‌دانند این دو نفر با هم اختلاف سلیقه دارند و چنین اتفاقی نه تنها در یک باشگاه بلکه حتی در یک خانواده هم به وقوع می‌پیوندد.
اختلاف داشتن به معنای دشمن بودن نیست چون می‌توان اختلافات را سر میز مذاکره حل کرد و این دقیقاً همان کاری است که مدیرعامل و سرمربی استقلال باید انجام بدهند.
علی خطیر و جواد نکونام اگر نمی‌خواهند در استقلال کار کنند که هیچ ولی اگر نیت ماندن دارند چاره‌ای نیست جز اینکه سر یک میز بنشینند، حرف‌هایشان را بزنند، حرف‌های دیگری را گوش کنند و در نهایت به یک تصمیم واحد برسند.
تصمیمی که به موفقیت استقلال در این فصل کمک می‌کند.
علی خطیر در برنامه فوتبال برتر صراحتا اعلام کرد هیچ مشکلی با جواد نکونام ندارد و با صحبت ها و حمایت هایی که انجام داد چیزی خلاف آن را ثابت نکرد اما جواد نکونام با پیام های حاشیه ای فقط بر علیه تیم گام برداشت.
باید به جواد نکونام گوشزد کنیم این هواداران تا ابد و با هر عکس العملی قرار نیست حامی شما باشند، یا مشکلات را حل کنید و بمانید و یا صبر کنید و عاقبت را ببینید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33015

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها