خطیر در قامت سرپرست مدیرعاملی به استقلال بازگشت | آوای استقلال
1
تایید اختصاصی آوای استقلال

خطیر در قامت سرپرست مدیرعاملی به استقلال بازگشت

  • کد خبر : 31923
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
خطیر در قامت سرپرست مدیرعاملی به استقلال بازگشت
بعد از برگزاری جلسه فوق‌العاده هیات‌مدیره استقلال، علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها انتخاب شد.

به گزارش آوای استقلال، حجت کریمی شامگاه چهارشنبه و بعد از آنکه انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال نهایی نشد و او قرارداد خود را با سرخ‌پوشان پایتخت تمدید کرد، نامه استعفای خود را نگارش کرد و روی کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر کرد تا مشخص شود دوره مدیریت او هم پیش از آنکه به دو ماه برسد، به پایان رسیده است. البته که بعد از استعفای کریمی، مدیران وزارت ورزش‌وجوانان مدعی شدند که او هنوز به صورت مکتوب و رسمی استعفای خود را به آن‌ها اعلام نکرده است!

کریمی در نامه استعفای خود موضع‌گیری تندی علیه رئیس سازمان خصوصی‌سازی داشت و حسین قربان‌زاده هم در پیام‌های اینستاگرامی خود نسبت به اظهارات سرپرست مستعفی باشگاه استقلال واکنش نشان داد و سعی داشت تا نشان بدهد که انتخاب حجت کریمی به‌واسطه فشارهای مدیران وزارت ورزش‌‍وجوانان بوده و مسئولان سازمان خصوصی‌سازی نقشی در انتخاب حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال به جای علی فتح‌الله‌زاده نداشته‌اند.

حسین قربان‌زاده بعد از آنکه بحث استعفای حجت کریمی مطرح شد، جدولی را منتشر کرد که طبق آن جدول، علی خطیر توانسته بود بیشترین امتیاز را از مسئولان سازمان خصوصی‌سازی در ارزشیابی انجام شده بگیرد. به جز خطیر، نام چهره‌هایی مانند علی محمدی، علی نظری‌جویباری، محمدحسین قریب، سعید آذری و رضا الماسی در روزهای گذشته مطرح شد و حتی هواداران استقلال در روزهای اخیر تجمعات اعتراض‌آمیزی را علیه تصمیمات وزارت ورزش‌وجوانان برگزار کردند و خواهان تعیین‌تکلیف مدیریت باشگاه خود شدند.

سازمان خصوصی‌سازی، برنده دوئل مدیران دولتی!
علی خطیر به عنوان جدی‌ترین گزینه سرپرستی استقلال در روزهای گذشته نامش مطرح شد؛ آن‌هم در شرایطی که گفته می‌شد مدیران وزارت ورزش‌وجوانان موافق انتخاب خطیر نیستند و گزینه موردنظر آن‌ها، علی محمدی از مدیران غیرفوتبالی و فعال در حوزه صنعت است. در ساعات گذشته حتی نام نصرالله پریچهره سرپرست فعلی فدراسیون جودو و مدیرکل سابق ورزش و جوانان تهران هم به عنوان گزینه موردنظر مدیران وزارت ورزش‌وجوانان به میان آمد اما در نهایت انتخاب علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نهایی شد.

خطیر ساعتی پیش در جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال حضور پیدا کرد و با توجه به برنامه‌های ارائه شده در حضور اعضای این هیات‌مدیره، رسماً حکم سرپرستی خود را دریافت کرد. گفتنی است که ترکیب هیات‌مدیره باشگاه استقلال تا پیش از انتخاب علی خطیر، با حضور حجت کریمی، مهدی افضلی، علیرضا خانی و مهدی حیدرزاده چینش شده بود که بعد از استعفای کریمی، حالا علی خطیر همزمان هم در هیات‌مدیره باشگاه استقلال عضویت دارد و هم در قامت سرپرست مدیرعاملی فعالیت خواهد کرد. قرار است طی روزهای آتی ترکیب هیات‌مدیره استقلال هم کامل شود و مدیران جدید به ساختار مدیریتی باشگاه استقلال اضافه شوند.

رسانه رسمی باشگاه استقلال با اعلام خبر انتخاب علی خطیر توضیح داد: «امشب جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار و در پایان این جلسه علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال انتخاب شد. در این جلسه که سه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال علیرضا خانی، مهدی افضلی و مهدی حیدرزاده در آن حاضر بودند، علی خطیر هم حضور داشت که بعد از بررسی برنامه‌ها و شنیدن توضیحات وی، اعضا تصمیم گرفتند به اتفاق نظر او را به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه انتخاب کنند».

خطیر و انتقال از ساختمان سئول به ساختمان سعادت‌آباد!
سرپرست مدیرعاملی استقلال در شرایطی بعد از شرکت در جلسه با حمید سجادی وزیر ورزش‌وجوانان، توانست مورد تایید مدیران این وزارت‌خانه را هم قرار گیرد که او تا پیش از رسیدن به این منصب، در قامت مشاورعالی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد. همچنین در کارنامه مدیریت خطیر، معاونت دبیرکلی فدراسیون فوتبال، معاونت اجرایی باشگاه استقلال و عضویت در هیات‌مدیره باشگاه تراکتور به چشم می‌خورد.

علی خطیر در شرایطی پذیرفت که در قامت سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال فعالیت خود را آغاز کند که آبی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه عملکرد چشمگیری نداشته‌اند و به نظر می‌رسد که خطیر برای جلب رضایت کادرفنی و البته هواداران استقلال کار سختی را در پیش دارد. گفته می‌شود با توجه به حمایت سازمان خصوصی‌سازی از انتخاب خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال، قرار است شرایط مالی آبی‌ها طی روزهای آینده با حضور مدیر جدید بهبود پیدا کرده و قطعاً فعالیت نقل‌وانتقالاتی استقلال هم به شکل جدی‌تری طی روزهای آتی دنبال می‌شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31923

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها