خستگی دغدغه بزرگ کادر فنی استقلال | آوای استقلال
4

خستگی دغدغه بزرگ کادر فنی استقلال

  • کد خبر : 2416
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
خستگی دغدغه بزرگ کادر فنی استقلال
فشردگی مسابقات لیگ قهرمانان امان بازیکنان و کادرفنی استقلال را بریده است.

با گذشت ۴ بازی از لیگ قهرمانان آسیا فشردگی مسابقات دور گروهی حسابی برای استقلالی‌ها به چشم آمده است. استقلال در یک بازه زمانی ۱۰ روزه ۴ مسابقه سنگین با الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الدحیل قطر(رفت و برگشت) برگزار کرده و این در حالی است که تیم های ایرانی نسبت به این نوع برنامه ریزی عادت نداره اند.

انجام مسابقات لیگ قهرمانان به فاصله میانگین ۲٫۵ روز یکبار باعث شده تا کادرفنی استقلال نگران دو بازی آینده باشد. در بازی دیشب با الدحیل قطر ۳ ستاره استقلال مصدوم شدند و مصدومیت آنها از ناحیه همسترینگ نشان از خستگی بازیکنان دارد. اگرچه مصدومیت فرشید اسماعیلی چندان جدی نیست اما محمد نادری و دیاباته در کشاله خود احساس درد می‌کنند و مشخص شده دیدار با الاهلی را از دست داده اند.

از این رو کادرفنی استقلال نگران آینده تیم شان هستند. با توجه به اینکه دو مسابقه بعدی نیز در فضایی کاملا فشرده برگزار می‌شود ممکن است مصدومیت های بعدی پیش بیاید. در شرایط کنونی یک بحث این است که شاید خستگی بازیکنان اجازه ندهد در دو مسابقه پایانی آنها نمایش های خوب قبلی را تکرار کنند و بحث بعدی احتمال مصدومیت های بعدی نفرات و نبود آنها در بازگشت از عربستان و در مسابقات داخلی است.

این در حالی است که کادرفنی استقلال اعتقاد دارد استقلال با توجه به شروع دیرهنگام در ابتدای فصل و تعطیلی اندکی که در مسابقات داخلی بوده، نتوانسته بدنسازی مناسبی داشته باشد و از نظر جسمانی بازیکنان وضعیت ایده آلی ندارند که بتوانند در این بازه زمانی کوتاه این تعداد مسابقه سنگین برگزار کنند.

به همین خاطر احتمال دارد در مسابقه الاهلی عربستان کادرفنی استقلال علاوه بر بازیکنان مصدوم، به چند بازیکن دیگر هم استراحت بدهد و بیشتر از نفرات نیمکت نشین استفاده کند تا خطرات بعدی تیم را تهدید نکند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2416

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.