خرابه ای به نام ساختمان جدید فدراسیون فوتبال! | آوای استقلال
5
نتیجه رویافروشی و کلنگ زنی بی فایده؛

خرابه ای به نام ساختمان جدید فدراسیون فوتبال!

  • کد خبر : 3327
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
خرابه ای به نام ساختمان جدید فدراسیون فوتبال!
سند ساختمان فعلی فدراسیون فوتبال به نام شستا شد. ساختمانی که در خیابان سئول تهران واقع شده است.

در آبانماه ۹۷ بود که فدراسیون فوتبال کلنگ ساختمان جدید خود را در کمپ تیم های ملی زد. در مراسمی که شیخ سلمان – رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز حضور داشت. مدیران وقت فدراسیون فوتبال بر این عقیده بودند از آنجایی که عمده فعالیت فدراسیون فوتبال در کمپ تیم های ملی است بهتر است ساختمان فدراسیون فوتبال هم به این مکان منتقل شود و برای طراحی ساختمان جدید فدراسیون فوتبال از المان های فوتبالی هم بهره گرفته شد.

روزی که ساختمان فدراسیون فوتبال در کمپ تیم های ملی و در مجاورت ساختمان مهمانسرای شهید رضایی مجد کلنگ زده شد اعلام شد این پروژه در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ به پایان می رسد اما با گذشت سه سال از مراسم کلنگ زنی این سختمان هنوز یک آجر روی آجر گذاشته نشده است و اگر از همین امروز فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد ساخت را آغاز کند دست کم باید سه سال صبر کند تا از ساختمان جدید بهره برداری کند. ساختمانی که قرار شده بود در ۱۵ طبقه و به شکل خاص به بهره برداری برسد.

عکس| وضعیت خنده‌دار ساختمان جدید فدراسیون فوتبال

این اتفاق نشان می دهد فدراسیون فوتبال در سال های گذشته همانند خیلی از باشگاه ها نسبت به ایجاد امکانات سخت افزاری در فوتبال بی توجه بوده و همه درآمدهای این فدراسیون صرف پرداخت دستمزدها و پاداش ها شده است. پاداش هایی که به بهانه صعود تیم ملی به جام جهانی رییس هیات فوتبال استان ها را هم در بر می گرفت. سوال اینجاست اگر در روزهای آتی شستا ساختمان فدراسیون فوتبال را به فروش بگذارد که این کار را هم خواهد کرد کارمندان فدراسیون فوتبال باید به کجا منتقل شوند؟ به کمپ تیم های ملی. البته فدراسیون فوتبال در کمپ تیم های ملی دارای ساختمان یک طبقه در مجاورت ساختمان پک است. هم اکنون برخی از کمیته های فدراسیون فوتبال در کمپ تیم های ملی فعالیت می کنند. از جمله کمیته روابط عمومی، اخلاق، جوانان و … اما آنچه که مسلم است این سختمان کوچک نمی تواند پذیرای همه ی کارمندان فدراسیون فوتبال باشد که تعدادشان هم کم نیست.

عکس| وضعیت خنده‌دار ساختمان جدید فدراسیون فوتبال

شستا در پی پرداخت قرض دو میلیون دلاری به فدراسیون فوتبال بابت پرداخت دستمزد مارک ویلموتس که آورده اش دو باخت در برابر عراق و بحرین بوده و به همین بهانه صعود تیم ملی به جام جهانی سخت شده ساختمان فدراسیون فوتبال را صاحب شده و با اقدامات قضایی صورت گرفته سند تک برگ ساحتمان سئول هم به نام شستا شده است.

عکس| وضعیت خنده‌دار ساختمان جدید فدراسیون فوتبال

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3327

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.