خداحافظ آقا نادر | آوای استقلال
3
کرونا همچنان از فوتبال ایران قربانی می گیرد

خداحافظ آقا نادر

  • کد خبر : 1270
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
خداحافظ آقا نادر
نادر دست نشان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

فوتبال ایران یکی از چهره های خوش نام خود را از دست داد.یکی از آن هایی که در کشف استعداد بازیکنان جوان تاثیر گذار بود و چه در دوران فوتبالیستی خود و چه در زمان مربیگری جز برترین های فوتبال ایران قرار گرفت.

کرونا باز هم برنده بازی با چهره های فوتبال ما شد. بعد از علی انصاریان و مهرداد میناوند یک بار دیگر کرونا نامی خوش آواز در فوتبال ایران را شکست داد تا فوتبال ما باز هم سیاه پوش شود.

دوست داشتیم نادر دست نشان را بیشتر داشتیم، دوست داشتیم فوتبال ما حالا حالا هم آقا نادر را به عنوان مربی خوب و کاربلد خود داشته باشد تا دانش و تجربیات او بهانه ای برای کشف استعداد های جدید در این سرزمین به خصوص خطه سبز ایران باشد اما افسوس که کرونا به کسی رحم نمی کند و چه ناباورانه و تلخ چهره های ما را یکی پس از دیگری می گیرد.

نادر دست‌نشان (زاده ۳ خرداد ۱۳۳۹ – درگذشته ۲۷ فروردین ۱۴۰۰) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران بود. وی تمام دوران بازیگری خود را در تیم نساجی گذراند و زننده بیشترین گل‌های متوالی در لیگ برتر فوتبال ایران است و به عنوان سرمربی نیز موفق شد به همراه چهار تیم به لیگ برتر صعود کند و یک نائب قهرمانی جام حذفی را نیز در کارنامه دارد. سرانجام نادر دست نشان در تاریخ ۲۷ فروردین بر اثر بیماری کرونا در گذشت.

 

آوای استقلال این ضایعه دردناک را به خانواده دست نشان و دوستان وی تسلیت می گوید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=1270

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.