خبر خوب برای هواداران استقلال/ مجوز یاغی روی نیمکت آبی‌ صادر می‌شود | آوای استقلال
4
اختصاصی آوای استقلال

خبر خوب برای هواداران استقلال/ مجوز یاغی روی نیمکت آبی‌ صادر می‌شود

  • کد خبر : 32555
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
خبر خوب برای هواداران استقلال/ مجوز یاغی روی نیمکت آبی‌ صادر می‌شود
مهدی هاشمی‌نسب برای هواداران استقلال نام ویژه و ماندگار است.

به گزارش آوای استقلال، باشگاه استقلال برای برطرف کردن موانع  و چالش‌‌های پیش رو برای ثبت قرارداد مهدی هاشمی‌نسب گام‌های مثبتی برداشته است و به طور حتم ظرف‌روز‌های آینده مجوز حضور یاغی فوتبال ایران بر روی نیکمت آبی‌پوشان برداشته خواهد شد.

او سال‌ها پیش از این با یک انتقال جنجالی پیراهن پرسپولیس را از تن خارج کرده و به استقلال پیوست تا بزر‌‌گ‌ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران را رقم بزند.

هاشمی‌نسب در دربی سال ۷۹ با پروازی دیدنی دروازه احمدرضا عابدز‌اده را باز کرد تا برای همیشه به کنج قلب هواداران استقلالی جایی ویژه برای خود دست و پا کند.

در سال‌‌های اخیر یکی از دستیاران نکو‌نام بوده و حتی پیش از شروع اولین تمرین استقلال، در کمپ مرحوم حجازی حضور پیدا کرد اما بنا به دلایلی حضور او در جمع کادر فنی آبی‌‌ها به تاخیر افتاد.

در نهایت پس از هفته‌ها بحث و گمانه‌زنی‌های متعدد و انتشار اخبار و شایعات متفاوت، سرانجام باشگاه استقلال با مهدی هاشمی‌نسب برای حضور در جمع کادر فنی این تیم به توافق رسید و یاغی فوتبال ایران در روزی که استقلال برای بازی با صنعت نفت به آبادان سفر کرده بود با این تیم قرارداد همکاری امضا کرد تا بز‌ر‌گ‌تر‌‌ین و بهترین اتفاق برای هواداران استقلال رقم بخورد.

جمعه شب قنبرز‌اده در یکی از بر‌نامه‌های تلویزیونی خبر تلخی را برای استقلالیها به همراه داشت، او اعلام کرد قرارداد هاشمی نسب تاکنون ثبت نشده است و با توجه به اینکه سقف قرارداد آنها پر است این اتفاق نخواهد افتاد.

پیگیر‌ی‌های خبرنگار آوای استقلال حکایت از این دارد مدیران باشگاه استقلال سخت در تلاش هستند چالش‌های موجود را برای ثبت قرارداد و نشاندن مهدی هاشمی‌نسب  بر روی نیمکت استقلال  برطرف کنند.

در این باره گام‌های مثبتی برداشته است و به طور حتم ظرف‌روز‌های آینده مجوز حضور یاغی و سرطلایی هواداران برای حضور بر روی نیمکت استقلال صادر خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32555

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها