خانه را از جاسوس پرسپولیسی خالی کنید | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

خانه را از جاسوس پرسپولیسی خالی کنید

  • کد خبر : 33350
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
خانه را از جاسوس پرسپولیسی خالی کنید
آقای نکونام از زمانی که به تیم بزرگ استقلال آمدید تمام قد کنارتان ایستاده ایم و قرار ما با خودمان وفادار ماندن به شماست به خاطر موفقیت استقلال و به خاطر هواداران مظلوم این تیم که دل شان به حضور شما گرم است.

به گزارش آوای استقلال، ما شما را یک استقلالی می دانیم و شما را به عنوان عضوی از خانواده بزرگ استقلال پذیرفتیم و از آن زمان تا امروز رویه ما حمایت از شماست.
ما به ضربه های مهلکی که مدیران قبلی به استقلال زدند نگاه کردیم و سطح توقعمان از شما را پایین آوردیم. گاهی رفتار عجولانه ای داشتید گاهی نباید دل به دل بدخواه و دشمنان استقلال می دادید، گاهی باید مانع از دخالت و حاشیه سازی اعضای خانواده تان در امور مربوط به تیم می شدید( که این یکی واقعا به نفع خودتان است که کنترل شود)گاهی حرف هایی زدید که تکرار مکرراتی بود که نه تنها دردی را دوا نمی کرد بلکه به حواشی و مشکلات تیم و خودتان اضافه می کرد…ما چشممان را بستیم و قلم را غلاف کردیم تا اتفاقات را آنگونه که خودتان می خواهید مدیریت کنید اما آقای نکونام در این شرایط دشواری که شما ایجاد کرده اید سکوت ما خیانتی بزرگ است به مکتب و فرهنگ این باشگاه بزرگ و ریشه دار و مردمی، خیانت است به پیشکسوتان و بازیکنانی که در آینده در مقام کسوت قرار می گیرند، خیانت است حتی به خود شما و این بدعت ناجوری است که شما آن را باب کرده اید؛ اخراج و ممنوعیت حضور یک پیشکسوت که به عنوان سرپرست باشگاه حکم دارد.
آقای نکونام این را حق مسلم شما می دانیم که نفرات روی نیمکت انتخاب شما باشد اما حالا شما با سعه صدر باید آن را مدیریت کنید اخراج علی سامره اشتباه بزرگ شما بود درست مثل انتخاب او به عنوان سرپرست.
سرپرست باشگاه باید فرد سر و زبان داری باشد البته نه مثل سرپرست رقیب که تیمش را به هوچی گری و … بازی تشویق می کند اما اینهمه آرام و نجیب بودن هم در این فضای مسموم و پر تنش و پر از خدعه و نیرنگ و فساد و تبانی اصلا کارساز نیست پس ما هم قبول داریم انتخاب سامره انتخاب اشتباهی بود اما این که حرمت او شکسته شود، سالها زحمت و افتخار آفرینی‌اش با پیراهن استقلال نادیده گرفته شود و با برخوردی زشت و ناراحت کننده کنار گذاشته شود را هم اصلا نمی توانیم بپذیریم.
آقای نکونام هواداران استقلال با گل های علی سامره با بازی های زیبایش با گل دربی او خاطره دارند، او را دوست دارند و برایش احترام قائل هستند اما حتی اگر احساس هواداران را هم کنار بگذاریم نباید در خصوص نحوه کنار گذاشتن او سکوت کنیم.
آیا خود شما مایل هستید روزی با شما اینگونه نا محترمانه برخورد شود؟
شما می توانستید این موضوع را کاملا محرمانه حل کنید، کاملا خصوصی با شخصِ سامره صحبت کنید و از باشگاه بخواهید برای حفظ حرمت و شاَن سامره در بخش های دیگر از او استفاده شود.
آقای نکونام ما علت مخالفت شدید شما با حضور علی سامره که عضوی از خانواده استقلال است را نمی دانیم ولی هر چه که باشد حرمت او باید حفظ می شد همانطور که گفتیم این را کاملا قبول داریم که نفرات روی نیمکت باید با نظر مستقیم شما انتخاب شوند اما ما هم انتظار داریم برای این انتخاب ها معیارهایی داشته باشید و بر اساس آن معیارها که باید قداست و حرمت باشگاه در آن حفظ شود نفرات تان را انتخاب کنید.
برای ما هر آنکه ساعتی به این تیم خدمت کرده باشد محترم و مقدس است شما این نکته را اصلا درک نکردید پیشکسوت استقلال را به بدترین نوع ممکن دور می کنید اما یک پرسپولیسی دو آتشه را به حساس ترین بخش باشگاه وارد کرده اید.
مهدی یکتا یک پرسپولیسی دو آتشه است که برای ضربه زدن به استقلال هرگز تردیدی نخواهد کرد شما برای انتخاب نفرات تان واقعا چه معیارهایی دارید آقای نکونام؟ فقط رفاقت ها ملاک هستند؟
مهدی یکتا دشمن قسم خورده استقلال و هوادار سینه چاک رقیب است که ما اصلا به این شخص اعتماد نداریم و در این مورد اصلا نمی توانیم به نظر شما احترام بگذاریم چرا که شما با وارد کردن این پرسپولیسی به ارزش های ما بی احترامی کردید.
خبرهای باشگاه را چه کسی به رسانه ها می دهد؟
چه کسی اطلاعات تیم را پیش از دربی به رقیب می دهد؟
چگونه است که حرمت یک استقلالی با رزومه را اینگونه می شکنید اما یک پرسپولیسی که دشمنی اش با استقلال محرز و مشخص است را آورده اید وَر دلمان و کرده اید آینه دق؟
آقای نکونام خانه را از وجود جاسوس ها و پرسپولیسی ها پاک کنید…

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33350

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها