حیدری در گفتگو با آوای استقلال: وقفه به وجود آمده مثل ترمز قطار بود | آوای استقلال
3
در تعویق بازی استقلال بیشتر از پیکان ضرر کرد

حیدری در گفتگو با آوای استقلال: وقفه به وجود آمده مثل ترمز قطار بود

  • کد خبر : 19757
  • ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
حیدری در گفتگو با آوای استقلال: وقفه به وجود آمده مثل ترمز قطار بود

هاشم حیدری در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال درباره توقف روند خوب استقلال به خاطر شیوع ویروس کرونا در اردوی این تیم و این این موضوع که آیا این اتفاق می‌تواند روند رو به رشد و پیشرفت شاگردان فرهاد مجیدی را متوقف کند یا خیر گفت: چرا در هر صورت وقتی یک تیم روی غلتک […]

هاشم حیدری در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال درباره توقف روند خوب استقلال به خاطر شیوع ویروس کرونا در اردوی این تیم و این این موضوع که آیا این اتفاق می‌تواند روند رو به رشد و پیشرفت شاگردان فرهاد مجیدی را متوقف کند یا خیر گفت: چرا در هر صورت وقتی یک تیم روی غلتک موفقیت می‌افتد و  از لحاظ روحی و روانی فعل خواستن در ذهن و مغز بازیکنان جا می افتد و تمام وجود بازی می‌کنند، فکر می‌کنم این وقفه می تواند مثل ترمز قطار عمل کند که بخواهد به یکباره این قطار را متوقف کرد. در هر صورت این قطار در حال حرکت بود و این ترمز می تواند اختلال ایجاد کند اما باز هم این موضوع که در این روند خلل ایجاد نشود، بستگی به مسائل روحی روانی و بدنی بازیکنان دارد که آنهایی که کرونا گرفتند بتوانند خیلی زود ریکاوری شده و به میدان برگردند هرچند من نمی‌دانم این کرونا روی بدن آنها تأثیر گذاشته است یا بدون علامت تست آنها مثبت اعلام شده است.
وی افزود: به هر حال این دسته از بازیکنان باید چند روز استراحت کنند و از تمرین دور می شوند اما باز هم تاکید می‌کنم این موضوع می‌تواند تاثیرگذار باشد اما اگر تیمی بخواهد قهرمان بشود و بخواهد موفق عمل کند به هر حال در چنین مواقعی هست که باید با سایر تیم ها تفاوت داشته باشد که بتواند زود ریکاوری کرده و از نظر روحی و روانی و آمادگی جسمانی، بازیکنان این تیم خیلی زود مهیای حضور در میادین شوند و این موضوع می‌طلبد تا کادر فنی استقلال نیز تدارک لازم را ببیند. من معتقدم تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید این طور مواقع تفاوت‌های خود را نشان بدهد و باید همه موانع را رد کند و این طور مسائل برایش فرقی نداشته باشد و تاثیری روی روندش نگذارد.
پیشکسوت استقلال در مورد این اظهارات مقامات پیکان مبنی بر اینکه استقلالی ها از ترس شان این بازی را عقب انداختند گفت: چرا استقلال باید بترسد؟ در حالی که در اوج قرار دارد این در حالی است که پیکان حدود یک ماه پیش ۳ بر صفر از استقلال شکست خورد. این حرف‌ها درست نیست و من هم برخی از این اظهارات را از زبان سعید دقیقی سرپرست این تیم شنیدم اما دلیلی ندارد که استقلال به دنبال عقب انداختن این بازی باشد چون به اندازه ای بازیکن دارد که نیمکت نشینان این تیم هم می‌توانند کار را در بیاورند. نمیدانم از نظر پیکانی ها دلیل این صحبت ها چه بوده است. آیا استقلال مصدوم یا محروم داشته است؟
وی افزود: وقتی که این تیم آماده است و هفته ها روند پیروزی را طی کرده و اتفاقاً سه تا سه تا به تیم ها می زند دیگر این حرف ها بی انصافی است. اتفاقاً به نظر من استقلال بیشتر از پیکان ضرر کرد چون اگر بازی برگزار می‌شد به نفع استقلال بود.
حیدری تصریح کرد: این در حالی است که بسیاری از مدعیان از جام حذفی حذف شدند و اگر استقلال بتواند پیکان را در دیدار عقب افتاده شکست بدهد بعید است مدعی دیگری باقی مانده باشد و استقلال خیلی راحت می‌تواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد اما با همه این تفاسیر استقلال توانایی شکست پیکان را دارد البته پیکان تیم جوان و خوبی را دارد اما آنها ثبات ندارند و روند سینوسی را طی می‌کنند و هنوز شخصیت کاملی به خود نگرفته اند که این موضوع به جوان بودن این تیم برمی‌گردد.
پیشکسوت فوتبال ایران درباره نقاط ضعف استقلال در نیم فصل اول گفت: من معتقدم استقلال هنوز در بخش بازی‌سازی مشکل دارد و باید خیلی بیشتر موقعیت ایجاد کند وقتی که شما مالکیت توپ را در اختیار دارید باید موقعیت‌های بیشتری را ایجاد کنید و فکر می‌کنم هنوز استقلال در این امر به نقطه مطلوب نرسیده است ضمن اینکه یکی دیگر از ضعف های این تیم به نظر من این است که مدافعان این تیم خیلی خطا می کنند و ضربات ایستگاهی زیادی را در پشت محوطه جریمه و کناره ها به حریفان می‌دهند و این در حالی است که اگر تیم حریف روی ضربات ایستگاهی و کاشته ها کار کرده باشد این موضوع می‌تواند برای استقلال مشکل ایجاد کند. من معتقدم دفاع نباید به راحتی خطا کند مگر اینکه مجبور باشد تا تیم برگردد اما مدافعان استقلال جاهایی بی محابا خطا می‌کنند که تیم برتری عددی دارد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=19757

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها