حمله تند حسن روشن به هئیت مدیره و مدیرعامل استقلال! | آوای استقلال
3
مگر بار اول است که میلیچ و دیاباته قهر می‌کنند؛

حمله تند حسن روشن به هئیت مدیره و مدیرعامل استقلال!

  • کد خبر : 5934
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
حمله تند حسن روشن به هئیت مدیره و مدیرعامل استقلال!
تقصیر خود هیأت مدیره است که تحت هر شرایطی در این باشگاه کار می‌کنند؟! البته می‌توان اینطور کار آنها را تعبیر کرد که آمده‌اند از قبال استقلال معروف شوند و اسم و رسمی پیدا کنند وگرنه چرا باید آنها تحت هر شرایطی بمانند و یا اینکه قبول کنند از بیرون افرادی برای استقلال مدیرعامل انتخاب کنند.

به گزارش آوای استقلال،هیأت مدیره استقلال روز گذشته استعفا داد، دلیل آن هم کاملاً واضح بود، اعضای هیأت مدیره با مددی مدیرعامل استقلال اصلاً موافق نیستند و معتقدند که او به زور به استقلال تحمیل شده است!

در شرایط بد اقتصادی استقلال و در حالی که دو بازیکن این تیم هم به نشان اعتراض به کشورشان سفر کرده و تا پول‌شان را دریافت نکنند به ایران بازنمی‌گردند، مسئولان استقلال هم تصمیم گرفتند با استعفای دسته جمعی خودشان را دلسوز استقلال نشان دهند.

در این خصوص اما حسن روشن پیشکسوت استقلال که همیشه بدون ملاحظه‌کاری صحبت می‌کند نظرش را اینطور مطرح می‌کند: «خدا را شکر که هیأت مدیره استقلال استعفا دادند. وضعیت استقلال خوب نیست اگر شرایط استقلال طوری بود که برای قهرمانی می‌جنگید شاید استعفای آنها جو تیم را به هم می‌ریخت اما الان استقلال شرایط خوبی ندارد. البته این استعفا می‌تواند برای یکسری فقط آتو شود. نباید این آتو را دست آنها بدهند.»

روشن در ادامه می‌گوید: «نمی‌دانم تا چه زمانی باید بدبختی بکشیم. این خیلی بد است که یکسری آقایان برای استقلال مدیرعامل انتخاب می‌کنند در حالی که این انتخاب حق پیشکسوتان و هواداران تیم است. چرا تیم بزرگی مثل استقلال باید اینقدر مدیرعامل عوض کند؟! این چه رسم باشگاهداری است.»
این پیشکسوت استقلال که از دست اعضای هیأت مدیره استقلال ناراحت است می‌گوید: «این تقصیر خود هیأت مدیره است که تحت هر شرایطی در این باشگاه کار می‌کنند؟! البته می‌توان اینطور کار آنها را تعبیر کرد که آمده‌اند از قبال استقلال معروف شوند و اسم و رسمی پیدا کنند وگرنه چرا باید آنها تحت هر شرایطی بمانند و یا اینکه قبول کنند از بیرون افرادی برای استقلال مدیرعامل انتخاب کنند.»
روشن در مورد شرایط کاری هیأت مدیره می‌گوید: «هیأت مدیره استقلال نباید تحت هر شرایطی کار کنند، آنها باید شرط بگذارند و شرط آنها باید در مورد مدت زمان کاری‌شان در استقلال باشد. هر کدام باید سه سال فرصت بخواهند تا مشکلات را حل کنند.»
روشن اما در خصوص قهر دیاباته و میلیچ و تهدید میلیچ به شکایت از باشگاه استقلال اینطور اظهارنظر می‌کند: «این بار اول نیست که این دو نفر قهر می‌کنند. مگر میلیچ مسی است که ناز می‌کند. یک عده دلال چنین بازیکنانی را می‌آورند اینها هم فکر می‌کنند چه خبر است و دائماً قهر می‌کنند.»
این پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر و جام حذفی می‌گوید: «بازی‌های استقلال را نگاه نمی‌کنم چون حرص می‌خورم. هواداران هم به من گلایه می‌کنند از شرایط این تیم، من به آنها می‌گویم حرص نخورید آنها که میلیاردی از این فوتبال می‌گیرند باید حرص بخورند.»
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5934

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.