حق کشی به نفع سپاهان تا کجا ادامه دارد؟ | آوای استقلال
4
وقتی مظاهری اعتراف می‌کند؛

حق کشی به نفع سپاهان تا کجا ادامه دارد؟

  • کد خبر : 26657
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
حق کشی به نفع سپاهان تا کجا ادامه دارد؟
در حالی که دو هفته از شروع رقابت‌های لیگ برتر پشت سر گذاشته می‌شود نه تنها اشتباهات داوری نسبت به فصل گذشته کم نشده بلکه سوتهایی که به نفع تیم سپاهان زده می‌شود نگران کننده است.

به گزارش آوای استقلال، قبول که اشتباهات داوری جزیی از بازی فوتبال است اما وقتی در دو هفته ابتدایی لیگبرتر اشتباهات داوری به سود سپاهان شکل می‌گیرد این پرسش مطرح می‌شود آیا قرار است تا پایان لیگ سریال اشتباهات داوری همینگونه رقم بخورد؟ قبول که اشتباه داوری هم جزئی از فوتبال و حتی بخشی از جذابیت آن است اما نپذیرفتن ضعف عملکرد داورهای لیگ از سوی کمیته داوران در نوع خودش مثال زدنی است و به نظر می‌رسد شروع فصل جدید با جنجال‌های داوری می‌تواند فوتبال ایران را بیشتر از قبل در حاشیه و جنجال غوطه وررکند.
آش وقتی شور می‌شود که رشید مظاهری دروازه‌بان سپاهان پس از پایان بازی با نساجی مازندران اعتراف به خطای مسلمی که انجام داد می‌کند و می‌گوید اگر جای داور مسابقه بودم رشید مظاهری را به خاطر خطایی که انجام داد از زمین اخراج می‌کردم!
به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال که تماتم وظایف خود را فراموش و معطوف به تبلیغات در انتخابات هشتم شهریورماه کرده است باید صیانت از امر قضاوت در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را در دستور کار خود قرار
دو بازی ابتدایی لیگ و سوتهایی مه به سود سپاهان زده شد نشان داد همچنان حق‌ کشی و آتش زدن به خرمن زحمات و تلاش‌ های باشگاه ها همچون استقلال که در هفته اول پنالتی‌اش گرفته نشد و یا نساجی که باید با اخراج مظاهری شرایط بهتری را مقابل حریف تجربه می‌کرد رویه‌ ای است که معلوم نیست تا کجا ادامه و قرار است سر چه تیمهای دیگری بریده شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26657

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.