حسینی مهره سوخته ای با قدرت ققنوس! | آوای استقلال
3

حسینی مهره سوخته ای با قدرت ققنوس!

  • کد خبر : 28166
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
حسینی مهره سوخته ای با قدرت ققنوس!
عرصه های بزرگ و پر مخاطب آدم های بزرگ و شجاع می‌خواهد.

به گزارش آوای استقلال، آدم های پخته و با شخصیت بالا.
نمایش های بین المللی جای حاجی فیروزهای سر چهار راه نیست،جای آدمهای مدعی دروغگو که لباس فاخر بپوشند و برای فهمیدن حرفهایشان به لغت‌نامه نیاز باشد اما وقتی پرده نمایش کنار برود لکنت زبان بگیرند و مثل کلاغ راه رفتن عادی خودشان را فراموش کنند.
عیار آدم ها را باید در رویدادهای مهم فهمید.
برای شناخت کی‌روش خواندن چهار تا مصاحبه و دیدن فیلم صحبتهای مغرورانه اش کافی نبود یا او را نمی شد در بازی های ساده و بدون چالش شناخت باید در دیداری مثل بازی با انگلیس درست زمانی که دروازه بان اصلی درخواست تعویض اجباری داد، آدمهای خود پسند و خود بزرگ بینی مثل کیروش را شناخت.
همه ایران، تمام علاقمندان به فوتبال و دنبال کنندگان جام جهانی در بازی ایران_انگلیس دیدند که هنگام تعویض بیرانوند، چطور سرمربی تیم ایران با دو دست به سر خود کوبید و حتما همه بر حماقت و حقارت او پوزخند زدند.
تاوان ترس کی روش را حسین حسینی و تیم ملی با خوردن شش گل از انگلیس دادند.
اگر کی روش با آن واکنش احمقانه و بزدلانه اش روحیه تیمی را نابود نمی کرد قطعا نتیجه نهایی باخت شش بر صفر مقابل انگلیس نبود.
بعد از آن باخت مفتضحانه، باید به بچه های تیم دستمریزاد گفت که خیلی زود خود را باز یافتند و مقابل ولز در قامت یک تیم ظاهر شدند و با درخشش حسینی توانستند پیروزی سرنوشت سازی را رقم بزنند.
حسینی که بیشترین لطمه را از واکنش کی روش خورد با قدرتی که فقط از آدم های بزرگ انتظار می رود، توانست مثل ققنوس دوباره متولد شود، خودش را بازیابد و بشود مرد شایسته و دروازه بان قابل اطمینان تیم ملی!
در حالی که کی روش و بیرانوند از رویا رویی با انگلیس ترسیده بودند این حسینی بود که حراست از دروازه تیم ملی را بر عهده گرفت و اگر چه به خاطر عدم اعتماد به نفس بازیکنان شش گل از خط دروازه اش گذشت اما او مقصر نبود و بازی و درخشش مقابل ولز سندی است محکم برای این ادعا.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28166

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.