حسینی: به دلیل غیر فوتبالی جدا شدم | آوای استقلال
3
به احترام استقلال و هوادارانش سکوت کردم

حسینی: به دلیل غیر فوتبالی جدا شدم

  • کد خبر : 26506
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
حسینی: به دلیل غیر فوتبالی جدا شدم
اولین جدا شده قطعی استقلال در مصاحبه ای پیرامون این موضوع صحبت کرد.

به گزارش آوای استقلال، سید محمد حسینی درباره قرار گرفتن نامش در لیست خروجی تیم فوتبال استقلال و بحث‌های مطرح شده درباره مصدومیتش اظهار داشت: در اردوی ترکیه MCL پایم کِش آمد و پس از چهار پنج روز خوب شد. اگر پایم خوب نمی‌شد، ایفمارک مجوز بازی من را نمی‌داد و کارت بازی برایم صادر نمی‌شد. در دیدار هفته اول لیگ مقابل سپاهان روی نیمکت نشسته بودم. به احترام باشگاه استقلال و هوادارانش سکوت کرده‌ام و اگر بگویند مقصر من هستم و بخواهند جوسازی کنند، خیلی صحبت‌ها را مطرح می‌کنم.

«من به دلیل مصدومیت و فنی از تیم بیرون نیامده‌ام.»، وی با بیان این جمله افزود: خیلی‌ها جو رسانه‌ای را علیه من کردند، اما سکوت دیگر بس است. من غیرفوتبالی بیرون آمدم و از جای دیگر صحبت‌هایی شد تا از لیست خارج شوم. دیگر نمی‌خواهم بیشتر از این صحبت کنم و در زمان مناسب حرف می‌زنم. امیدوارم هر چه زودتر تکلیفم مشخص شود و جدا شوم، چون به اندازه کافی از لحاظ روحی ضربه خوردم. باز هم تأکید می‌کنم من هیچ مصدومیتی ندارم و فنی از تیم کنار گذاشته نشدم. سه هفته است با استقلال محکم تمرین می‌کنم و پزشک تیم شاهد است که هیچ موردی ندارم. واضح‌تر از ایفمارک وجود ندارد که اگر مصدوم باشید، مجوز بازی نمی‌دهند. اینها بهانه‌های من درآوردی است.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه به نظر می‌رسد با بازگشت سیاوش یزدانی بیشتر به دلیل ترافیک در خط دفاعی کنار گذاشته شده است، گفت: بحث روز گذشته ساپینتو با من همین بود. پس از تمرین، جلسه‌ای با ساپینتو داشتیم و گفت قلباً دوست‌مان دارد و دلش نمی‌خواهد جدا شویم، اما به دلیل ترافیک و برگشت دو بازیکن مجبور است کنارمان بگذارد. قطعاً این تصمیم فنی نیست. اگر بحث فنی بود، مربی پای من می‌ماند. به وقتش همه چیز مثل روز روشن می‌شود. تیم بازی هفته اول را باخته است و اگر صحبت کنم وارد حاشیه شده و شرایط بدتر می‌شود.

حسینی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه خیلی از تیم‌ها لیست خودشان را پُر کرده‌اند و می‌خواهد با این شرایط چه تصمیمی بگیرد، گفت: دقیقاً مشکلم همین بوده و کارم سخت شده است. باشگاه استقلال باید با من توافق کند و ضرر و زیان این تصمیم را بگیرم. وقتی باشگاه استقلال این کار را کرده است، قرار نیست من هم همینطوری جدا شوم. به خاطر استقلال پیشنهادهای سپاهان، تراکتور، مس رفسنجان و … را رد کردم. تیم هوادار که فصل گذشته در آن بازی می‌کردم، جا ندارد که برگردم. با این تصمیم باشگاه استقلال چه کار باید بکنم؟ مگر می‌شود باشگاه بزرگی مثل استقلال چنین کاری کند؟ البته من خیریت آن را می‌بینم، اما ضرر و زیان خواهم گرفت.

وی در واکنش به اینکه شاید باشگاه استقلال او را قرضی به تیم‌های دیگر بدهد، تأکید کرد: من بازیکن قرضی نیستم و قرضی جایی نمی‌روم. دیگر دوست ندارم با این رفتارها در استقلال بمانم. بازیکن قرضی جایی بروی، آدم خودت نیستی و آدم دو باشگاه هستی. آقایان لطفاً فکر هواداران را مشغول این قضایا نکنند که مصدوم بوده‌ام، بحث خروج من فنی نبود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26506

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.