حسینی بهترین دروازه‌بان ایران است | آوای استقلال
3
برومند در گفت‌وگو با آوای استقلال مطرح کرد:

حسینی بهترین دروازه‌بان ایران است

  • کد خبر : 27476
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
حسینی بهترین دروازه‌بان ایران است
پیشکسوت استقلال گفت: سید حسین حسینی در دو سال اخیر بهترین روزهای فوتبالی‌اش را پشت سر می‌گذارد و بهترین دروازه‌بان استقلال است، نظر شخصی من این است در این مقطع فعلی او از بیرانوند نیز آماده‌تر است.

به گزارش آوای استقلال، «پرویز برومند» روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: استقلال در آخرین بازی خود در لیگ برتر نمایش قابل قبولی را برابر نساجی مازندران به نمایش گذاشت و توانست با سه گل به برتری برسد، این برتری در شرایطی حاصل شد که آبی‌پوشان فرصت‌های دیگری نیز برای باز کردن دروازه حریف داشتند اما از دست رفت.
وی افزود: ساپنتو در حال رسیدن به شناخت کامل از استقلال است و این شناخت هر روز کامل می‌شود، او باید بیشتر از هر زمان دیگری در تمریتات وقت بگذارد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:لیگ پر فراز و نشیب ایران هفته های زیادی از آن باقی مانده است و تیمی در پایان فصل عنوان قهرمانی را به دست می‌آورد که کمترین لغزش و اشتباه را داشته باشد. در این فصل استقلال رقیبان خطرناکی را برای بالا بردن جام پیش رو خواهد داشت.
برومند تصریح کرد:سید حسین حسینی در دو سال اخیر بهترین روزهای فوتبالی‌اش را پشت سر می‌گذارد و بهترین دروازه‌بان استقلال است، نظر شخصی من این است در این مقطع فعلی او از بیرانوند نیز آماده‌تر است.
وی تاکید کرد: حسینی نسبت به رقیب خود فقط تجربه حضور در جام جهانی را ندارد و اگر در بازی‌های دوستانه و بین‌المللی فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کند این شایستگی و لیاقت را خواهد داشت در قطر فیکس بازی کند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من توقع نداشتم سه بازیکن استقلال از تیم خط بخورند، این اتفاق در شرایطی افتاد که وحید امیری با مصدومیت مجوز حضور در میدان را پیدا کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27476

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.