حسن روشن:حرفهای فریادشیران خنده دار است! | آوای استقلال
1
می‌خواهند همه چیز را گردن مجیدی بیندازند

حسن روشن:حرفهای فریادشیران خنده دار است!

  • کد خبر : 12396
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
حسن روشن:حرفهای فریادشیران خنده دار است!
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که در ناکامی آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا، مدیریت باشگاه ۷۰ درصد مقصر بوده است.

به گزارش آوای استقلال؛حسن روشن درباره شکست ۲ بر صفر استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ۱۵-۱۰ سال است که می‌گویم تیم‌های ما برنامه‌ریزی ندارند. با قرارداد یکساله هیچ وقت تیم‌های ایرانی نتیجه نمی‌گیرند. استقلال باز هم نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشت و بازیکنان جدید نتوانستند جای قبلی‌ها را پر کنند. اگر چه بازیکنان در اردو به سر می‌بردند، اما از نظر بدنی کم آوردند. گل اول را عمقی خوردیم، گل دوم هم به سمت یک بازیکن هجوم بردند و فضا برای بازیکن دیگر الهلال باز شد.

وی افزود: الهلال خیلی تیم قوی نبود، اما بازیکنان خارجی‌شان سرتر و با یکدیگر هماهنگ بودند. استقلال هم طبق معمول آنقدر تغییرات داشته که شاهد یک تیم جدید بودیم. استقلال در مرحله گروهی با یک تیم بازی کرد، در این مرحله با تیم دیگر. اگر بازیکنان قبلی حفظ می‌شد، شاید شب گذشته نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به صحبت‌های ناصر فریادشیران، معاون اجرایی باشگاه استقلال در برنامه شب گذشته فوتبال برتر گفت: آقایان گفتند قرارداد یک بازیکن به دلیل بی‌انضباطی تمدید نشده است، مسئله بی‌انضباطی عدم مدیریت خود باشگاه بود. اگر پول بازیکنان به موقع داده می‌شد و مدیریت درست بود، هیچ وقت این شرایط‌ پیش نمی‌آمد. بحث خنده‌دار این است که کمیته فنی ندارند و قائم به شخص تصمیم می‌گیرند. حرف غیرمنطقی هم می‌زنند و می‌گویند این بازیکنان را فرهاد مجیدی خواسته تا همه چیز را گردن سرمربی بیندازند و هواداران از او انتقاد کنند. اگر کمیته فنی در باشگاه بود، شاید برخی بازیکنان جذب نمی‌شدند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=12396

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.