حذف وریا غفوری سوژه رسانه های معاند!! | آوای استقلال
3
خودزنی به سبک صدا و سیما !

حذف وریا غفوری سوژه رسانه های معاند!!

  • کد خبر : 25530
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
حذف وریا غفوری سوژه رسانه های معاند!!
حتما برنامه رامبد جوان را دیده اید.

به گزارش آوای استقلال، برنامه ای برای فریب مردم و پر کردن جیب خودشان و سفرهای لاکچری به کانادا!
مردم ما خیلی خوبیم بله!
ما خیلی خوشحالیم بله!
دروغ به سبک رامبد جوان.
در حالی که مردم از فقر و دست تنگی روز به روز افسرده تر می‌شوند و سفره هایشان کوچکتر، رامبد جوان با ایجاد توهم که ما حالمان خوب است و خوشحالیم به فکر بقا خود و برنامه اش در صدا و سیما است اما خودش در ایران حال خوبی ندارد و می رود که فرزندش در کانادا متولد شود و سرانجام پوشالی بودن شخصیت به ظاهر مردمی اش عیان شد!
رامبد خیلی خوب یاد گرفته دروغ بگوید و از مردم بخواهد در برنامه او دروغ بگویند.

او در کشور اسلامی که به حکم قرآن دروغگویی گناه است و به روایات مختلف دروغگو دشمن خداست، مروج دروغگویی است!
رامبد سالها توانست ظاهر سازی کرده و خودش را یک چهره مردمی نشان دهد اما از وقتی هزینه های زندگی کمر شکن شد نقاب از چهره اش افتاد و در برنامه ای که مدعی است برای خوب کردن حال مردم ساخته، به شخصی که به معنای واقعی کنار مردم ایستاد و صدایشان شد پشت کرد تا بقای خودش را تضمین کند!
آنها که می‌گویند وریا غفوری برای مردم چه کرده است به کدام خیریه کمک کرده،چ کار خیری انجام داده است همین رفتار رامبد جوان را مقایسه کنند با دادخواهی وریا غفوری که به خاطر کنار مردم بودن و بازگو کردن مشکلات اقتصادی شان تیم ملی و استقلال را از دست داد اما لحظه ای و ذره ای از حمایت مردم بی بضاعتش دست نکشید!
رامبد جوان حتی حاضر نشد یک توبیخ به جان بخرد اما این ننگ را بر پیشانی اش نکوبد!
حذف اسم وریا غفوری تیر آخری بود بر تابوت رامبد جوان و البته صدا و سیما !
صدا و سیمایی که این سالها دروغ های ریز و درشت فراوانی داشته که به برکت فضای مجازی از بسیاری اشتباهات عمدی رسانه پر زرق و برق و پر درآمد کشور پرده برداشته شد!
صدا و سیمایی که حتی سعی دارد با سیاه نمایی مطلق همه دنیا را دشمن مردم ایران معرفی کند و تمام رسانه های خارج از کشور را دروغگو و معاند بنامد، صدا و سیمایی ادعای مردم‌داری و طرف مردم بودن را دارد اما از نام وریا عفوری واهمه دارد!
صدا و سیمایی که به شهروند خبرنگاری مردم معترض است و اعتقاد دارد اینگونه رفتار سوژه دست رسانه های معاند می‌دهد حالا خودش مدتهاست سوژه های وحشتناکی دست شبکه های آن سوی مرزها یا به قول خود صدا و سیمایی ها رسانه های معاند می‌دهد و آبروی ایران را می‌برد!
صدا و سیما دیگر چگونه می‌خواهد مدعی آزادی و آزادی خواهی مردم ایران شود وقتی از نام وریا هم واهمه دارد، وقتی نام وریا را هم حذف می‌کند وقتی صدای مردم را اینگونه سرکوب می‌کند ؟
اینگونه که صدا و سیما برای دروغ بودن شعار آزادی در ایران تلاش می‌کند و فضای خفقان آور حاکم بر کشور را به تصویر می‌کشد هشتاد میلیون ایرانی از پس انجامش برنیامدند!
شما با حذف نام وریا و تنها نام وریا بدون فامیلی اش، بدون تصویر او، فقط نام او را برنتابیدید تا مصداق بارز عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد باشید!
شما ناخواسته با حذف یک نام، در برنامه دلقکی به نام رامبد جوان فریاد زدید تمام اعتراض مردم به سرکوبی و برخورد نامناسب با اعتراضاتشان صحت دارد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25530

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.