حتی پیشکسوتان رئال و بارسلونا هم برای تیمشان تصمیم نمی گیرند | آوای استقلال
2
همه موسپیدان عزیز و محترم هستند اما...

حتی پیشکسوتان رئال و بارسلونا هم برای تیمشان تصمیم نمی گیرند

  • کد خبر : 25958
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
حتی پیشکسوتان رئال و بارسلونا هم برای تیمشان تصمیم نمی گیرند
یکی از مواردی که فصل گذشته و تقریباً در تمام طول سرمربیگری فرهاد مجیدی مورد انتقاد جمع کثیری از پیشکسوتان استقلال قرار داشت ،نزدیک نشدن سرمربی آبی پوشان به آنها بود .

به گزارش آوای استقلال، مجیدی از ابتدا تا انتهای فصل حتی یک جلسه هم با چهره های قدیمی برگزار نکرد و ترجیح می داد در شبهای قبل از مسابقات مهم نیز اردوی تیمش خلوت باشد. به همین خاطر مردان قدیمی استقلال نه تنها در جمع بازیکنان ظاهر نمی شدند بلکه با سرمربی تیم هم ملاقات نداشتند و این مسئله برای بعضی از آنها بسیار گران تمام شده بود به طوری که هراز چند گاهی با کنایه و حتی به صورت علنی از این سیاست مجیدی انتقاد می‌کردند اما سرمربی استقلال روش خود را تغییر نداد و تا پایان فصل با چهره هایی قدیمی جلسه نگذشت اتفاقاً فرهاد در یکی دو مصاحبه پایانی فصل مدعی شد گاهی اوقات ضرباتی که خودی ها با مصاحبه هایشان به استقلال وارد می‌کردند می توانست خطرناک تر از حرفهای مربیان و چهره های غیر خودی باشد اما او از کنار همه این موارد عبور کرد.

بحث‌های مجدد

حالا دیگر مجیدی سرمربی استقلال نیست و یک کادر فنی سرکار آمده که جمع کثیری از آنها را مردان خارجی تشکیل می دهند به همین خاطر دوباره بحث هایی از طرف چند پیشکسوت مطرح شده که ساپینتو و دستیارانش باید از تجربیات آنها برای هدایت استقلال استفاده کنند .حرف هایی که شاید در نگاه اول خیلی جذاب و مثبت به نظر بیاید اما در پس آن دردسر های بزرگی نهفته است.

قدیمی های رئال و بارسلونا

در اینکه نیت بخش اعظمی از پیشکسوتان استقلال خیر است و آنها دلشان می خواهد به استقلال کمک کنند شکی وجود ندارد اما روشی که مد نظر قرار داده‌اند چندان اصولی نیست. باید قبول کنیم حتی در رئال مادرید و بارسلونا که بزرگترین تیم های باشگاهی دنیا محسوب می شوند ، پیشکسوتان به راحتی مصاحبه می کنند و برای تماشای دیدار های تیم محبوب خود به استادیوم می روند اما هیچکدام از آنها چیزی تحت عنوان جلسات همفکری برای ارائه تدابیر تاکتیکی به سرمربیان این دو تیم ندارند. اساساً قرار نیست چند نفر چون موی خود را در یک باشگاه سفید کرده اند برای سرمربیان تیم نسخه بپیچند. باید این واقعیت را بپذیریم که پیشکسوتان سرمایه باشگاه هستند و حرمت دارند اما نباید این انتظار را داشته باشند که سرمربی تیم هر کس که باشد حتماً ملزم به گرفتن راهکار و شنیدن بحث های تاکتیکی آنهاست.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25958

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.