حالا وقت ذوب کردن فولاد است | آوای استقلال
2
پرسپولیس از گردونه خارج شد

حالا وقت ذوب کردن فولاد است

  • کد خبر : 30018
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
حالا وقت ذوب کردن فولاد است
با نتیجه ای که در ورزشگاه آزادی به دست آمد باید پرسپولیس را تا حد قابل ملاحظه‌ای از گردونه قهرمانی این فصل خارج شده تلقی کرد.

به گزارش آوای استقلال، البته هنوز دیدارهای زیادی باقی مانده و شرایط می‌تواند حسابی بالا و پایین شود اما واقعیت فوتبال می گوید پرسپولیس دچار مشکلات فراوانی شده و در فصل جاری به احتمال زیاد نمیتواند با تمام قدرت برای قهرمانی بجنگد چون یحیی گل محمدی هم پس از ناکامی خانگی برابر سپاهان صراحتاً گفت کار قهرمانی تیمش دشوار شده است‌.

البته این دشواری اصلاً به معنای آسان شدن مسیر استقلال برای تکرار عنوان قهرمانی تلقی نمی شود و اگر چنین تصوری داشته باشیم اشتباه بزرگی را مرتکب شده ایم.

خطری به نام سپاهان

متاسفانه استقلال در هر دو دیدار رفت و برگشت مغلوب سپاهان شد و اصلاً برابر این تیم خوب نتیجه نگرفت.
اگر شکست در هفته اول را به حساب ناهماهنگی نفرات بگذاریم، قطعاً ناکامی در جدال برگشت مقابل زردپوشان حاصل اشتباهات فردی بود و حالا همان اشتباهات به خطری بزرگ تبدیل شده است .

سپاهان در این فصل بهتر از همه فصول گذشته خود فوتبال بازی می کند و در تهران برابر پرسپولیس هم کاملاً شایسته پیروزی بود بنابراین خطر آنها را تا هفته آخر باید جدی بگیریم.

ذوب کردن فولاد

این که حریفان استقلال چه نتایجی کسب می‌کنند یک بحث است و پیروزی هایی که خودمان باید به دست آوریم بحثی دیگر. بازی پرسپولیس و سپاهان تمام شد و با وجود شرایط بهتر اصفهانی ها همچنان معتقدیم استقلال می‌تواند خودش برای سرنوشت این فصل تصمیم بگیرد.

باید فولاد را در اهواز شکست بدهیم و با ذوب کردن این تیم در داخل خانه اش می توانیم سال را با آرامش به پایان برسانیم و خیالمان راحت باشد که در فروردین و اردیبهشت مجال بسیار خوبی برای آتش بازی و رسیدن به صدر جدول خواهیم داشت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30018

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.