حاشیه های استقلال موقتا فروکش کرد | آوای استقلال
0
فرجام شیرین اتفاقات تلخ

حاشیه های استقلال موقتا فروکش کرد

  • کد خبر : 42679
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
حاشیه های استقلال موقتا فروکش کرد
حرفهای جواد نکونام پس از تمرین عصر شنبه برای مایی که همه عمر مثل یک سرباز در رکاب استقلال جنگیده ایم غیرطبیعی به نظر می‌رسید!

برای مایی که نتایج استقلال بسیاری از امور روزمره زندگی‌مان را تحت الشعاع قرار می‌دهد حرفهای این‌چنینی یعنی آب به آسیاب دشمن ریختن و تیشه زدن به ریشه رویاها!

نکونام در پایان تمرین عصر شنبه آنچه را که بر زبان آورد حکایت از شعله ور شدن آتش اختلافات داخلی در آستانه اولین بازی آسیایی استقلال داشت و این خودزنی برای هوادارانی که در سرما و گرما حنجره خود را پاره می‌کنند تا تیم محبوبشان در میدان جان تازه ای بگیرد عذاب آور و آزار دهنده است.

حقیقتا فارغ از تمام انتقاداتی که به سبک بازی استقلال مطرح می‌شد، چیزی که برای همه ما اولویت دارد حفظ آبرو و دفاع از اعتبار و حیثیت استقلال در مهمترین مسابقات فوتبال باشگاهی قاره آسیاست. ضمن اینکه ما پس از بازی با الغرافه دیدار حیثیتی دربی در برابر پرسپولیس را هم در پیش داریم و این تقویم فشرده یعنی اینکه استقلال باید در برهه کنونی به هر قیمتی آرامش داشته باشد و به چیزی جز جنگیدن و اعاده حیثیت در مسابقات حساس پیش رو فکر نکند.

اما تقابل علنی سرمربی و مدیران باشگاه استقلال اتفاق تلخی بود که عصر شنبه به اوج خود رسید و حرفهای نکونام این تصور را در ذهن هواداران استقلال ایجاد کرد که با آن نیش و کنایه های سنگین نیمکت استقلال دیگر جایی برای سرمربی خشمگین و منتقد به مدیریت نخواهد داشت و با توجه به خبرهایی که در رسانه ها از مذاکرات جدی باشگاه با گزینه های جانشینی نکونام منتشر می‌شد به نظر می‌رسید که برکناری جواد و جذب مربی جدید بسیار محتمل و قریب الوقوع باشد اما با تمام این اوصاف عصر روز دوشنبه به یکباره ورق برگشت و طرفین مناقشه در حاشیه بازی دوستانه استقلال و گل‌گهر یکدیگر را به آغوش کشیدند و در کنار هم عکس یادگاری گرفتند تا تمام حاشیه ها و مناقشات رنگ ببازد و هواداران استقلال در این روزهای پرالتهاب اندکی دلگرم شوند!

شهریاری و نکونام و تمام افرادی که در باشگاه استقلال مسئولیتی دارند باید بدانند که وظیفه و رسالت آنها بیش از آنکه تلاش برای حفظ منافع شخصی باشد جنگیدن برای اعتبار و عزت استقلال است و هر اختلاف و حاشیه و مشکلی که هم که وجود دارد بهتر است که مخفی بماند و رسانه ای نشود.

نکونام و شهریاری رفتار روزهای اخیر خود و حاشیه هایی را که به خاطر حرفهای آن‌ها به وجود آمد با دقت مرور کنند تا بدانند که تکرار چنین شرایطی فقط حکم ریختن آب به آسیاب دشمن را دارد و تنها کسانی که در این وضعیت آسیب می‌بینند استقلال و هوادارانش هستند.

پس از همین لحظه به عشق مردمی که در سخت ترین شرایط در رکاب استقلال می‌جنگند و هرگز تیم محبوبشان را تنها نمی‌گذارند با هم متحد باشید و طرح گلایه ها و اختلافات را به زمانی موکول کنید که مطرح شدن آن آسیبی به آرامش استقلال نرساند و موجب نشود که نتایج بازی‌های حیثیتی تحت تاثیر اختلافات و چند دستگی، کام هواداران عزیز استقلال را تلخ کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=42679

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها